• طراحی سایت
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • غرفه آرایی

سئو تضمینی

سئو تضمینی شامل مواردی است که رعایت آنها توسط موتورهای جستجو بویژه گوگل اعلام شده است انجام این تکنیک ها میتواند یک وب سایت را در طول یک زمان که استراتژی seo تعیین میشود به صفحات اول گوگل برساند اما فراموش نشود که کسی نمیتواند رتبه seo را گارانتی نماید برخی در تعریف یا برداشت از سئو تضمینی دچار اشتباه میشوند ابتدا باید در نظر داشت که از الگوریتم گوگل کسی باخبر نیست و همزمان سایت های رقبا در حال بروز رسانی و بهینه سازی هستند بنابر این نمیتوان ضمانت کرد که رتبه سایت در کجا قرار بگیرد رتبه سایت را گوگل بر اساس توآوری و خلاقیت های ایجاد وب سایت مانند محتوای نو و آموزنده و تصاویر و سایر فایل های بکار رفته تعیین مینماید رتبه سایت همچنین به زمان ثیت دامنه بستگی دارد و اینکه یک وب سایت چه مدت از زمان ثبت آن گذشته است با توجه به این مطالب سئو تضمینی امری محال بنظر میرسد اما برخی سایت ها با کلید واژه های دلخواه در صفحه اول گوگل هستند که این به رتبه سایت چندان بستگی ندارد و سئوکار آن سایت روی کلیدواژه خاصی فعالیت کرده است جهت آشنایی بیشتر با سئو تضمینی کلیه مطالب این صفحه را مطالعه کرده و جهت بهره مندی از مشاوره رایگان جام ارژنگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سئو چگونه کار میکند؟

سئو چیست؟
SEO به سادگی فرآیند تلاش برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو در یک صفحه وب است. Google و سایر موتورهای جستجو محتوایی را که از نظر آن جالب ، با کیفیت و مرتبط است اولویت بندی می کنند - نمایش چنین محتوایی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو.

سئو چگونه می تواند به من به عنوان یک محقق کمک کند؟
هرچه رتبه مقاله شما بالاتر باشد ، می توانید افراد بیشتری را ترغیب به کلیک ، کشف ، مطالعه و در نهایت استناد به تحقیقات خود کنید. سئو به شما کمک می کند تا بیشتر قابل کشف باشید. بین بازدیدهای آنلاین و استنادات بعدی برای مقالات مجله همبستگی زیادی وجود دارد.

نکات برتر برای کشف مقاله شما

نکات برتر برای کشف مقاله شما
کلمات کلیدی و عبارت جستجو را برای بهینه سازی سند خود پیدا کنید
به مهمترین کلماتی که مربوط به مقاله هستند فکر کنید.
به جستجوی کلمات کلیدی خاص در Google Trends یا ابزار Google Adwords Keywords بپردازید تا بفهمید کدام عبارت جستجو محبوب است.
کلمات کلیدی خود را در Google Scholar و غیره امتحان کنید و اگر نتایج زیادی برگشت داده شود ، بهتر است یک کلمه کلیدی با رقابت کمتر در نظر بگیرید.
مطمئن شوید که برای مقاله خود عنوان سئو دوست دارید
عنوان باید توصیفی باشد و باید حاوی یک عبارت کلیدی مربوط به موضوع شما باشد.
کلمات کلیدی خود را در 65 نویسه اول عنوان قرار دهید. Google Scholar طول عنوان را در نظر می گیرد. در جستجوی عبارت "SEO برای نویسندگان: راهنمای چگونگی راهنما" بالاتر از یک عنوان با عنوان "بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای نویسندگان: رتبه بندی اطلاعات و نکات انتشار" رتبه بندی می شود. اگرچه در کل عناوین باید نسبتاً کوتاه باشد ، اما در صورت وجود بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط ، پیشنهاد می کنیم عنوان طولانی تری انتخاب شود.
خلاصه مقاله خود را با استفاده از کلمات کلیدی ، عبارات و مترادف بنویسید
کلمات کلیدی و عباراتی را در خلاصه مقاله خود بگنجانید که یک محقق ممکن است برای یافتن مقاله شما آنها را جستجو کند. کلمات کلیدی مرتبط و مترادف اضافی دیگری برای این کلمات کلیدی در نظر بگیرید زیرا آنها به مقاله شما مربوط می شوند ، در نظر داشته باشید که این کلمات کلیدی توسط سرویس های انتزاع و نمایه سازی به عنوان روشی برای برچسب گذاری محتوای تحقیق نیز استفاده می شوند.
ثابت قدم بمانید
در کل مقاله و به همان روشی که در انتشارات آنلاین گذشته به آنها اشاره شده است ، به نام و حروف اول نویسندگان مراجعه کنید. اگر از نامها متناقض استفاده شود ، موتورهای جستجو نمی توانند مقالات یا نقل قولها را به درستی شناسایی کنند. در نتیجه ، ممکن است نقل قول ها به اشتباه تخصیص داده شود ، و مقالات آنچنان که باید رتبه بالایی نخواهند داشت. به عنوان مثال ، Jöran ، Joeran و Joran همه هجی های درست یکسانی هستند (با توجه به قوانین مختلف رونویسی) ، اما Google Scholar آنها را سه نام متفاوت می داند. ORCID تهیه کنید و هنگام ارسال آثار به ناشران برای کمک به ابهام زدایی از آن استفاده کنید.
از عناوین استفاده کنید
عناوین بخشهای مختلف مقاله شما موتورهای جستجو را به ساختار و محتوای مقاله شما معرفی می کند. هر جا مناسب باشد ، کلمات کلیدی و عبارات خود را در این عناوین قرار دهید.
از انتشارات قبلی خود یا نویسندگان خود استفاده کنید
موتورهای جستجوی دانشگاهی و به ویژه Google Scholar ، وزن قابل توجهی را به تعداد استنادها اختصاص می دهند. استنادها بر اینکه نمایه شده اند یا اصلاً مقاله ها تأثیر ندارند ، و همچنین بر رتبه بندی مقالات تأثیر دارند. هنگام مراجعه به کارهای منتشر شده خود ، مهم است که پیوندی در آن بارگیری شود. این به خوانندگان کمک می کند تا مقاله شما را پیدا کنند و به موتورهای جستجوگر دانشگاهی کمک می کند تا متن کامل مقالات ارجاع شده را فهرست بندی کنند.
متن در شکل و جداول باید توسط ماشین قابل خواندن باشد
از گرافیک برداری حاوی متن مبتنی بر قلم باید به جای تصاویر تصادفی استفاده شود تا بتواند توسط موتورهای جستجوی دانشگاهی نمایه شود. گرافیک های ذخیره شده به عنوان فایل های JPEG ، BMP ، GIF ، TIFF یا PNG گرافیک برداری نیستند.
هنگام تبدیل اسناد به PDF ، همه فراداده ها باید صحیح باشند (به ویژه نویسنده و عنوان). برخی از موتورهای جستجو از فراداده PDF برای شناسایی پرونده یا نمایش اطلاعات مربوط به مقاله در صفحه نتایج موتور جستجو استفاده می کنند.

مراحل یک سئو تضمینی

چگونه مقالات خود را بهینه کنم؟
در اینجا ، ما پنج مرحله سریع و آسان را به شما ارائه می دهیم که می توانید برای کمک به بهبودسئو وب سایت شما کمک کند.

1. کلمات کلیدی را انتخاب کنید
اما چگونه کلمات کلیدی خود را انتخاب می کنید؟ به چگونگی جستجوی مقالات ، و کلمات یا عباراتی که قرار داده اید ، فکر کنید. سپس مقاله خود را در نظر بگیرید ، و اینکه چه کلمات کلیدی بیشترین ارتباط را با محوریت کار شما دارند. پس از تهیه لیست کوتاه ، سعی کنید آنها را جستجو کنید تا نتایج مطابق با حوزه تحقیق مقاله شما باشد.
کلیدهای کلیدی خود را برای اطمینان از حداکثر دقت آنها محدود کنید و سپس اطمینان حاصل کنید که آنها را در عنوان و چکیده خود وارد کرده اید (زیرا بعضی از موتورهای جستجو فقط اینها را فهرست بندی می کنند) ، در حالی که هنوز هم قابل خواندن است. وسوسه کلمات کلیدی وسوسه نشوید - روش وارد کردن چندین بار کلمات کلیدی خود ، و در نتیجه نوشتاری غیرقابل خواندن.
2.عنوانی مناسب برای موتور جستجو ایجاد کنید
قدرت عنوان مقاله دقیق و مختصر را دست کم نگیرید. ما قبلاً فهمیدیم که کلمات کلیدی چقدر مهم هستند ، بنابراین مطمئن شوید که عنوان شما شامل کلمات کلیدی انتخابی شما و همچنین اصطلاحات دیگری است که معمولاً در رشته تحقیقاتی شما استفاده می شوند.
به یاد داشته باشید که همیشه مخاطب مقاله خود را بخاطر داشته باشید. آنها در مورد چه چیزی تحقیق می کنند؟ آنها به دنبال چه می گردند؟ اطمینان حاصل کنید که عنوان شما پاسخی آسان برای این سوالات دارد.

3. ایجاد ارتباط با پیوندهای خارجی
پیوندهای خارجی با محتوا به طور گسترده ای در تأثیرگذاری در رتبه بندی جستجو نقش اساسی دارند. پس از انتشار ، پیوند دادن به مقاله شما از صفحه وب شخصی خود ، وبلاگ ، از طریق سایت های شبکه های اجتماعی و وب سایت دپارتمان شما به قابلیت کشف بیشتر آن در موتورهای جستجو کمک می کند. فراموش نکنید که همکاران و همتایان خود را به پیوند دادن به مقاله شما از سایت هایشان نیز تشویق کنید. هرچه پیوندهای ورودی بیشتری به تحقیقات شما از سایتهای دیگر داشته باشید ، بهتر است!

4- رسانه های اجتماعی را در خود بگنجانید.
ارسال توییت درباره تحقیقات خود یا ارسال آن در فیس بوک یا LinkedIn می تواند به طور مستقیم تعداد افرادی را که مقاله شما را پیدا می کنند و می خوانند افزایش دهد. بنابراین ، چرا نمی بینید که چه کسی با پیروی از نمره توجه Altmetric و درگیر کردن در برخی مکالمات شبکه های اجتماعی ، در مورد تحقیقات شما صحبت می کند؟

آیا می دانید YouTube دومین موتور جستجوی پرکاربرد در جهان است؟ اگر شما یا همکارانتان از علاقه مندان به وبلاگ نویسان هستید ، سعی کنید محتوای ویدیویی ایجاد کنید و تحقیقات خود را در نظرات ویدیویی ارتقا دهید.

5. هر بار که منتشر می کنید ، چک لیست سئو خود را تکمیل کنید
اطمینان حاصل کنید که هر بار که مقاله جدیدی می نویسید ، مراحل بهینه سازی مقاله تحقیقاتی خود را دنبال کنید. موارد فوق را به عنوان یک چک لیست برای کار با آنها در نظر بگیرید.

5 نکته برای افزایش سئو شما

5 نکته برای افزایش قابلیت کشف موتور جستجوی مقاله شما
شبکه ویلی
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع و سایر عناوین وبلاگ ما را بررسی کنید.

1. یک عنوان دوستانه برای موتور جستجو ایجاد کنید
شامل 1-2 کلمه کلیدی مرتبط با موضوع خود باشید
کلمات کلیدی خود را در 65 نویسه اول عنوان خود قرار دهید
عنوان خود را کوتاه نگه دارید
عبارتی را از عنوان خود به جمله اول یا دوم چکیده خود منتقل کنید
2. چکیده مقاله خود را بهینه کنید
یافته ها و کلمات کلیدی اساسی را در دو جمله اول چکیده خود قرار دهید
فقط دو جمله اول به طور معمول در نتایج موتور جستجو نمایش داده می شوند
کلمات کلیدی خود را 3-6 بار تکرار کنید
فراموش نکنید که هدف خلاصه مقاله شما بیان نکات کلیدی تحقیق خود ، به روشنی و مختصر است
برای نمونه ای از چکیده بهینه سازی شده به زیر مراجعه کنید.
3. در کل مقاله خود از کلمات کلیدی استفاده کنید
کلیدواژه ها را در عناوین (1-2) ، چکیده (2-3) و فیلدهای کلمات کلیدی (5-7) خود قرار دهید
کلمات کلیدی ممکن است عبارات کلمات کلیدی باشند نه فقط کلمات منفرد.
کلمات کلیدی را نیز در عناوین خود وارد کنید
عناوین موتورهای جستجو را به ساختار و محتوای مقاله شما معرفی می کند.
کلمات کلیدی خاص را در Google Trends و ابزار کلمات کلیدی Google Adwords پیدا کنید
به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی برای خدمات A&I و همچنین SEO مهم هستند.
از کلمات کلیدی متناسب با رشته خود استفاده کنید
اگر مطمئن نیستید ، کلمات مورد استفاده در مقالات اصلی رشته خود را بررسی کنید.
بگذارید کلمات کلیدی به طور طبیعی و به روشی متنی جریان پیدا کنند
موتورهای جستجو از تکرار بیش از حد کلمات کلیدی که به عنوان پر کردن کلمات کلیدی شناخته می شوند ، بدشان می آید و ممکن است مقاله شما را از فهرست بندی خارج کند و یافتن آن را دشوار کند.
4- ثابت قدم باشید
در کل مقاله به صورت سازگار به نام و حروف اول مراجعه کنید
به یاد داشته باشید که باید با انتشارات آنلاین قبلی مطابقت داشته باشید.
5. پیوند ایجاد کنید
به مقاله خود از طریق رسانه های اجتماعی ، شبکه ها و سایت های سازمانی پیوند دهید
هرچه پیوندهای مقید به مقاله شما بیشتر باشد ، موتورهای جستجوی بیشتری مانند Google برای محتوای شما ارزش قائل و برجسته می شوند.

سئو تضمینی چگونه است؟

سئو تضمینی موقعی بدست می آید که اصول بهینه سازی را رعایت کنیم بعنوان مثال وقتی شما کالایی میخرید که گرانتی دارد یعنی تمام استانداردهای جهانی در ساخت آن کالا لحاظ گردیده است سئو تضمینی نیز شامل همین مورد است در اینجا موارد خاصی را که اعمال آنها باعث میشود تا بتوان بهینه سازی وب را گارانتی نمود را فهرست وار اعلام میکنیم.

نقش محتوا در سئو تضمینی

یکی از اصلی ترین مواردی که حیاتی است ایجاد محتواست محتوا یعنی ایجاد مطالب جالب و تحقیقی و غیر کپی شده که خواندن این مطالب به دانش و آگاهی کاربر اضافه میکند محتوا میتواند شامل متن،عکس فیلم و انیمیشن باشد محتوا باید بگونه ای باشد که کاربر از دیدن و خواندن آن لذت ببرد اما اینکه محتوا چه مشخصاتی باید داشته باشد خودش نیز داستانی دارد شما گاهی اوقات ممکن است در گوگل مطلبی را سرچ کنید مانند دانلود فیلم دلخواهتان اما وقتی وارد سایت میشوید ناگهان با سیل آگهی هایی مواجه میشوید که تمام سایت را پر کرده است این مطلب بدون تردید موجب نارضایتی کاربر میگردد و بلافاصله سایت شما را ترک میکند بنابر این محتوا باید در راستای اهداف ایجاد سایت باشد.

سئو تضمینی

سئو تضمینی:حقیقت یا شعار

سئو تضمینی که گارانتی کردن بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان جمله معروف search engine optimization است درگیرودار حقیا یا شعار مانده است برخی سئو تضمینی را یک شعار یا مانور تبلیغاتی برای جلب و جذب مشتری میدانند بسیاری از سئو کاران و کارشناسان seo معتقدند تحت هیچ شرایطی نمبشود سئو را گارانتی کرد زیرا الگوریتم های موتورهای جستجو دائم در حال تغییر و بروز رسانی است و هیچ شخصی یا موسسه ای بر این الگوریتم ها تسلط ندارد و نمیتواند بطور قطع و یقین بگوید که این وب سایت در چه زمانی به صفحه اول گوگل میرسد اما ممکن است شرکتی یا فردی وب سایت شما را با یک کلمه کلیدی خاص در گوگل قرار دهد این به معنای یک سئو کامل نیست برخی از کلمات کلیدی دم دراز از سرچ کمتری برخوردارند و رقابت در آن کمتر است بنابر این حضور در صفحه اول گوگل با یک کلیدواژه خاص بمنزله یک یهینه سازی کامل نیست سئو تضمینی شامل همین مورد است و کارشناسان معتقدند آوردن یک کلید واژه در صفحه اول گوگل به معنای حقیقی seo نیست بنابر این با سئو تضمینی مخالفت میکنند حقیقت هم همین است هیچکس نمیتواند تاریخ خاصی برای سئو مشخص کند و یا مدعی باشد تمام تکنیک های یروز رسانی را انجام داده است موتورهای جستجو بوِزه گوگل خزنده های خود را دارند و هیچکس از آن اطلاع ندارد بنابر این سئو تضمینی بیشتر به یک شعار تبلیغاتی شباهت دارد.

سئو تضمینی عالی

سئو تضمینی در 21 حرکت

سئو تضمینی وب سایت در 21 حرکت 
تمام این استراتژی های اثبات شده در سال 2020 عالی عمل می کنند. 
و در اینجا تاکتیکهایی است که در این پست یاد خواهید گرفت. 
1. کلمات کلیدی دست نخورده را در Reddit کشف کنید 
2. سایت خود را برای Google RankBrain بهینه کنید 
3. به روز رسانی ، به روز رسانی و بازنشر پست های وبلاگ قدیمی 
4- تبلیغات Adwords را کپی کنید تا عنوان و شرح برچسب ها را قاتل کنید 
5- فرصت های ایجاد لینک شکسته را در ویکی پدیا پیدا کنید 
6. بهترین کلمات کلیدی رقبای خود را بدزدید 
7. بهینه سازی محتوای خود برای به حداکثر رساندن "اشتراک پذیری" 
8. به سایت های اقتدار پیوند دهید 
9. آب میوه لینک را به صفحه هایی که در صفحه 2 یا 3 نشسته اند ارسال کنید 
10. این یک کلمه را به ایمیل اطلاع رسانی خود اضافه کنید ... و میزان پاسخ خود را 45٪ افزایش دهید 
11. پست کوتاه بلاگ را برای توضیحات YouTube بنویسید 
12. بهینه سازی محتوا برای "SEO معنایی" 
13. کلمات کلیدی Long Tail را در برچسب های عنوان قرار دهید 
14. ویکی پدیا را برای ایده های کلیدی و موضوعی هک کنید 
15. برای یافتن فرصتهای ایجاد لینک عالی از "بهترین" لیستها استفاده کنید 
16. انتشار مطالب با حداقل 1800 کلمه 
17. "قانون اولویت اول پیوند" را بخاطر بسپارید 
18. کلمات کلیدی خود را ایجاد کنید 
19. با این ابزار جستجوگر "Underground" کلمات کلیدی کشف نشده را پیدا کنید 
20. با استفاده از Flippa ، فرصت های ایجاد پیوند مخصوص طاقچه را پیدا کنید 
21. از کنسول جستجوی Google برای دریافت ترافیک بیشتر (هدفمند) استفاده کنید
سئو تضمینی ارزان

عبارت سئو تضمینی

اگر عبارت "سئو تضمین شده" را می شنوید و سریعاً تحریک پذیر هستید ، باید از احساس روده خود احساس خوبی داشته باشید. اگر به نظر شما خوب نیست ، باید به مطالعه ادامه دهید تا بدانید که چرا باید از هر بازاریابی که می گویند می توانند سئو را تضمین کنند ، دوری کنید. 
 
قبل از ادامه کار ، باید معنی این عبارت را بفهمید. سئو ، کوتاه شده برای بهینه سازی موتور جستجو ، بازدیدها و جستجوی آنلاین شرکت شما را افزایش می دهد. بسیاری از افراد این اصطلاح را گیج کننده می دانند و این آنها را به عنوان هدفی آسان برای شرکت های ارائه دهنده وعده های دروغین تبدیل می کند. سئو تضمین شده یک ترفند بازاریابی است که آژانس های سئو برای کسب درآمد استفاده می کنند. 
 
شرکت های سئو ادعا می کنند که می توانند نتایج خاصی مانند رتبه بندی شماره 1 یا تعداد بازدیدهای معینی را در Google در یک بازه زمانی مشخص تضمین کنند. آنها این طعمه را تنظیم کرده و منتظرند تا صاحب مشاغل ناآگاه نیش بزند. این مسئله ساز است زیرا این یک نوید پوچ و عبارت واضح است که برای جذب مشتریان جدید استفاده می شود ، با یک امتیاز فروش جذاب به نظر می رسد. اگر می بینید که یک شرکت سئو در حال تبلیغ این موضوع است ، باید از این موضوع دوری کنید. 
 
هیچ کس نمی تواند پیشنهادات رتبه بندی را تضمین کند 
نفرت برای شکستن آن به شما ، اما هیچ کس نمی تواند تضمین رتبه بندی. چه کسی تضمین محکم را دوست ندارد؟ متأسفانه امکان پذیر نیست زیرا متغیرهای زیادی وجود دارند که نتیجه را کنترل می کنند. وقتی Google می گوید هیچ کس نمی تواند رتبه # 1 را در سایت خود تضمین کند ، می دانید که واقعی است. 
 
بعلاوه ، فعالیتهای بازاریابی رقبا و نتایج آنها نیز بر رتبه شما تأثیر می گذارد. شرکت سئو شما نمی تواند رقبا را کنترل کند و بنابراین نمی تواند سئو را کنترل کند. الگوریتمی که رتبه بندی ایجاد می کند فقط اجازه آن را نمی دهد. شاید بتوانید پیش بینی کنید ، اما نمی توانید کنترل کامل داشته باشید. 
 
شرکت های خوب برای ایجاد رتبه بندی ثابت و ROI مثبت با شما همکاری خواهند کرد ، اما آنها تضمین کننده رتبه بندی نیستند زیرا این کار غیرممکن است. شرکت های سئو که قول این را می دهند احتمالاً نمی دانند که چگونه کار می کند یا فقط قصد کلاهبرداری را دارند. صرف نظر از این ، این یک کار تجاری غیر حرفه ای و غیراخلاقی است. شرکت های بازاریابی مناسب برای شناسایی خواسته های کاربران اینترنت با تجارت شما کار می کنند و از یک رویکرد جامع برای جذب و تبدیل آنها به مشتری استفاده می کنند. 
 سئو تضمینی سایت

سئو زمان می برد 

 
سئو فرآیندی پیچیده است که به زمان نیاز دارد. از آنجا که عوامل بیشماری بر رتبه بندی تأثیر می گذارند ، نمی توان آن را در زمانی که توسط این نوع شرکت ها تبلیغ می شود انجام داد - مهم نیست که آنها تجربه یا ابزاری را دارند. SEO یک استراتژی طولانی مدت است ، بنابراین نمی توانید یک چارچوب زمانی برای آن تعیین کنید. 
 
یک شرکت SEO خوب با گذشت زمان کار می کند تا کیفیت و اعتماد سایت شایسته را با محتوای عالی و صفحات وب مورد اعتماد موتورهای جستجو ، ایجاد کند. به هر شرکتی که سئو سایت را تضمین می کند نتایج سئو را در یک بازه زمانی مشخص بدبین باشید.

سئو تضمینی در یک نگاه

چرا نتایج واقعی سئو تضمین نمی شوند 
بنابراین بیایید نتایج واقعی سئو را به عنوان سه لیست برتر برای یک کلمه کلیدی کاملاً تحقیق شده در نظر بگیریم ، مخصوصاً مربوط به محصولات یا خدمات مشتری و با کمی رقابت و مقدار واقعی جستجو. 
آیا می توانید چنین نتایج را تضمین کنید؟ جواب کوتاه، نه است. 
واقعیت ها عبارتند از: 
 
Google (و سایر موتورهای جستجو) اشخاص ثالث هستند. هیچ شرکت سئو نمی تواند به موتورهای جستجو پرداخت کند تا نتایج ارگانیک مطلوبی را نشان دهد. 
نتایج جستجوگرها به عوامل مختلفی از جمله خود وب سایت ، پیوندها به وب سایت و رقابت شما بستگی دارد. شرکت سئو شما نمی تواند کاری را که رقابت شما انجام می دهد محاسبه کند. تمام شرکت SEO شما می تواند استراتژی رقابت را تجزیه و تحلیل کند و اطمینان حاصل کند که استراتژی خود "بهتر" می کند. 
مشاوره Google در انتخاب آژانس جستجوگرها 
در توصیه های Google به مشاغل متقاضی سئو به طور خاص آمده است که هیچ کس نمی تواند رتبه بندی را تضمین کند ، 
"هیچ کس نمی تواند رتبه # 1 در Google را تضمین کند. 
مراقب SEO هایی باشید که ادعا می کنند رتبه بندی را تضمین می کنند ، ادعا می کنند "رابطه خاصی" با Google دارد یا "ارسال اولویت" به Google را تبلیغ می کنند. هیچ اولویتی برای Google وجود ندارد. در واقع ، تنها راه ارسال مستقیم سایت به Google از طریق صفحه Add URL ما یا با ارسال نقشه سایت است و می توانید این کار را خودتان بدون هیچ هزینه ای انجام دهید. " 
کاری که یک شرکت سئو می تواند انجام دهد 
شرکت های سئو نمی توانند رتبه بندی را تضمین کنند. اما آنچه آنها می توانند انجام دهند این است: - 
مطالعات موردی را در اختیار شما قرار دهند - نه تنها URL های وب سایت بلکه حتی مخاطبان پایگاه مشتری آنها که خوشحال می شوند در مورد خدمات شرکت SEO با شما صحبت کنند. 
به شما ایده روشنی و شفاف درباره نحوه اجرای مبارزات خود بدهید. 
نمونه هایی از مطالعات موردی آنها را در مورد موفقیت آمیز بودن این استراتژی در گذشته ارائه دهید و به شما اطمینان دهند که شما نیز به همین روش عمل خواهید کرد. 
رقابت خود را تجزیه و تحلیل کنید و به شما تخمین واقع بینانه بدهد که چه از نظر زمان و چه از نظر منابع ، برای شکست دادن آنها به چه چیزی نیاز دارید. 
اگر به دنبال سئو جستجوگر هستید که ارزش واقعی و نتایج واقعی را نوید دهد ، بیایید با هم صحبت کنیم. ما عاشق کار با مشاغلی هستیم که می خواهند رشد کنند!
سئو تضمینی چیست

چالش سئو تضمینی

سئو تضمینی از آن جمله کلید واژه هایی است که چالش برنگیز و جنجالی قلمداد میشود سرتاسر گوگل مابین کارشناسان نظرات مختلفی ردوبدل میشود برخی معتقدند سئو تضمینی اصولا یک واژه تبلیغاتی جهت جذب مشتری میباشد و با توجه به الگویتم های گوگل نمیتوان بهینه سازی موتورهای جستجو را گارانتی نمود و مضافا بر اینکه گوگل دارای خزنده هایی است که مرتب سایت ها را چک میکند و با توجه به بروز رسانی سایت رقبا به هیچ وجه نمیتوان پیش بینی کرد که یک سایت سئو شده صددرصد در صفحه اول گوگل قرار بگیرد بنابر این سئو تضمینی عملا ناممکن است و شعار آن میتواند ناباورانه قلمداد شود حتی برخی میز سئو تضمینی را نوعی کلاهبرداری و فریب خوانده اند وقتی تمام دلایل مورد نظر کارشناسان بهینه سازی وب را در کنار هم میگذاریم به این نکته میرسیم که واقعا نمیتوان بطور صددرصد قول حضور در صفحه اول گوگل را به مشتریان بدهیم.
 رتبه بالا را نمی‌توان تضمین کرد چون الگوریتم‌ها دائم آپدیت می‌شوند: گوگل هر روز در حال تغییر و رشد است. با هر آپدیت جدید ممکن است نتایج تغییر کنند. متخصص سئو کنترلی روی این تغییرات ندارد. فقط می‌تواند سایت را با آن‌ها هماهنگ کند. به همین دلیل سئو یک فرایند دائمی است. 
فاکتورهای رتبه‌بندی برای هر کلمه متفاوت هستند: در مورد بعضی از کلمه‌ها بک لینک مهم است و برای بعضی دیگر محتوا. کسی از این معیارها خبر ندارد و فقط با آزمون و خطا می‌توان آن‌ها را حدس زد. 
گوگل نتایج را شخصی‌سازی می‌کند: با توجه به موقعیت جغرافیایی و سابقه سرچ و کلیک‌های هر کاربر، نتایجی که نمایش داده می‌شود متفاوت خواهد بود.
سئو تضمینی در گوگل

سئو سایت چیست

سئو سایت چیست؟ - چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟

سئو

سئو چیست ؟ سئو سایت چیست ؟ بهینه سازی سایت شرکت سئو با دارا بودن چندین سال تجربه در زمینه سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت برای تمام موتورهای جستجو Google، Bing،Yahoo،MSN و… مفتخر به کسب بیشترین میزان رضایت مندی از کارفرمایان محترم می باشد . عملیات متفاوتی جهت بهینه سازی سایت مورد استفاده قرار می گیرد که از میان آنها می توان به White SEO یا همان سئو سفید،Black SEO یا همان سئو سیاه اشاره نمود .

ذکر این نکته در این قسمت بسیار حائز اهمیت می باشد در صورتیکه سئو سایت شما از روش Black SEO ،سئو سیاه بهینه شده باشد موتورهای جستجو، وب سایت بهینه شده با روش Black SEO را در داخل لیست سیاه قرار داده و پس از آن به سرعت رتبه وب سایت در موتورهای جستجو کاهش یافته و کاهش رتبه در موتورهای جستجو سبب می گردد تا وب سایت در موتورهای جستجو دیده نشود.

سئو سایت

سئو سایت و بهینه سازی سایت در کل پروسه های بهینه سازی سایت شامل یک سری از اصول اساسی می باشد که سئویاب پس از تحویل پروژه به کارفرمایان محترم این موارد را به آنها انتقال می دهد تا در صورت لزوم بدون پرداخت هزینه و با اتکا به نیروی فنی مجموعه خود در بهره وری هرچه بهتر از نیرو های خود کوشا باشند.

با قدرت گرفتن موتورهای جستجوگر در دو دهه اخیر و افزایش تمایل کاربران اینترنتی به استفاده از این واسطه ها ، این مطلب که مخاطب بتواند به جای نوشتن کامل آدرس تارنمای شما ، تنها با جستجوی کلیدواژه یا مطلبی مرتبط به آن به سایت مذبور دسترسی پیدا کند از اهمیت فراوانی برخوردار شده است .

در سال های اولیه رواج استفاده از موتورهای جستجوگر – همانند هر پدیده نوپای دیگری – عیوب و اشتباهات فراوانی در قالب آن ها وجود داشت که سبب می شد تا افراد زیرک از این ناهمخوانی ها نهایت استفاده را کرده و با فنون تخصصی و زیرکانه اما نامطلوب برای مخاطبین ( مثلاً تکرار به ظاهر بی دلیل یک کلمه خاص یا لینک دهی های بی ثمر و نامرتبط ) خود را در معرض دید کاربران عام قرار دهند ، این در حالی بود که گردانندگان این نمایش نیز بیکار ننشسته و در صدد رفع این حفره های پر تعداد برآمدند . 

وجود این عوامل به جنگی تمام عیار تبدیل شد که تا امروز نیز ادامه داشته و طرفین این جدال ( یعنی موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل و افرادی که در پی میانبری آسان برای رسیدن به صدر نتایج نمایش داده شده هستند ) کماکان درگیر آن می باشند ؛ چالشی که روز به روز به نفع عوامل غیر انسانی و هوش مصنوعی پیشروی کرده و عرصه فعالیت را برای افرادی که در چارچوب آن فعالیت نکرده و قصد دارند بی نوبت به جلوی این صف برسند ، تنگ تر می کند . 

در این میان ، مجموعه هایی که به سئو ، بهینه سازی سایت در موتور های جستجوگر یا همان Search Engine Optimization متوسل می شوند ، چنانچه اقدامات خود را با الگوریتم های گوگل و توسل به قوانینی که به کاربران خود ابلاغ می کند پیش ببرند ، با پوشش سفید کلاه خود (White Hat SEO) از این فیلتر عبور کرده و با اثبات لیاقت و شایستگیشان در مراتب بالای این نتایج می نشینند و چنانچه به هر طریقی از این دستورالعمل ها تخطی نمایند ، متهم به بر سر کردن کلاهی سیاه شده (Black Hat SEO) و بنا به میزان و شدت نا فرمانی انجام گرفته شده ، با تبعید به صفحات دورتر جریمه می شوند . 

در همین رابطه از آنجایی که گام نهادن در مسیر خواسته های گوگل امری تخصصی ، زمانبر و طاقت فرسا می باشد ، چنانچه فرد یا مجموعه ای به دنبال آن بوده و بخواهد در میان رقبای محلی یا بین المللی خود بهتر دیده شود ، ملزم به تخصیص زمان قابل توجهی از ساعات مفید کاریش بوده و عملاً نمی تواند هم به این امور و هم به فعالیت های روزانه خود برسند ، در نتیجه اینکه برداشتن این هندوانه ها با یک دست ، هیچ کدام را سالم به مقصد نمی رساند . از سویی دیگر ، استخدام وبمستری همیشگی به عنوان یک کارمند ثابت نیز هزینه های فراوانی به ویژه برای مجموعه های کوچک در بر خواهد داشت که شاید برای آنان توجیه اقتصادی نداشته باشد ، به همین دلیل است که تأکید متخصصین امر به برون سپاری این پدیده مهم و سپردن آن به دست افراد حرفه ای در این حوزه می باشد . 

مجموعه فعالیت هایی که در قالب سئو سایت انجام می پذیرد می تواند شامل رفع عیوب وب سایت شما نیز شود بدین صورت که شما وب سایت خوبی داشته اید و تا بحال در رتبه بندی گوگل نیز موقعیت مناسبی را داشته اید اما به یکباره دچار افت و یا ریزش ورودی شده اید ، در این حالت ممکن است از طریق های مختلف دچار مشکل شده باشید که یکی از جریمه هایی که گوگل برایتان در نظر گرفته است پنالتی گوگل است اما خارج از این مورد موارد دیگری نیز هست . 

مانند جریمه یکی از کلمات کلیدی شما و یا تخریب رقبای شما که می تواند به سادگگی باعث افت رتبه وب سایت شما در موتور های جستجو شود ، بنابراین برای تشخیص صحیح مشکل و رفع عیوب و کم و کاستی ها بهترین راه شما سپردن کار به کاردان و یا همان متخصصین بهینه سازی سایت می باشد که می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج را برای رتبه سایت شما به ارمغان آورند. 

خدمات سئو

به مجموعه خدماتی اطلاق می گردد که توسط شرکت ها به منظور ارتقای رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو نظیر گوگل ارائه می گردد و مشتمل بر انواع سئو داخلی یا ساختار و یا خدمات سئو خارجی می باشد که با توجه به نیاز هر مجموعه ای این خدمات قابل ارائه خواهد بود. 

سئو داخلی سایت 

به مجموعه خدماتی که باعث می شود که در داخل سایت شما انجام می پذیرد این سئو می تواند شامل اصول مختلفی از جمله لینک سازی استاندارد داخل سایت شما که باید قالب سایت و همچنین در داخل محتوا های شما انجام شود و همینطور استاندارد سازی محتوا ، زمان های بروز رسانی محتوای وب سایت شما و بسیاری از موارد دیگر می باشد که توسط کارشناسان سئو برای سایت شما انجام خواهد پذیرفت. 

سئو خارج از سایت 

به مجموعه فعالیت هایی که خارج از وب سایت شما صورت می گیرد و باعث ارتقای رتبه سایت شما در گوگل میشود گفته میشود این عمال شامل مواردی مانند : ساخت بک لینک ، رپورتاژ آگهی ،کار بر روی شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و… موارد دیگر خواهد بود ، که البته نیاز به تخصص و مهارت بالا در این خدمات از جمله بک لینک می باشد. 

سئو ساختار 

ساختار وب سایت شما ممکن است در برخی از موارد کاربر پسند باشد که از نظر گوگل اینگونه نباشد و همینطور ممکن است ایراداتی در سایت شما مانند : طولانی بودن زمان لود سایت ، استفاده از فلش در سایت ، استفاده بیش از حد از اسکریپت های جاوا و بسیاری از موارد دیگر وجود داشته باشد که در این صورت بهترین راه بررسی کامل ساختار سایت شما ، نوع لینک دهی ، متون لینک دهی ، متن های ارتباط دهنده و ….. میباشد، که در اولین قدم از سئو سایت انجام خواهد پذیرفت. 

سئو وب سایت

سئو وب سایت در دنیای پر رقابت امروز هر وب سایت نماینده مجموعه خود است و برای اینکه بتوانیم به جایگاه قابل قبولی دست پیدا کنیم لازمه آن جذب مشتری بیشتر و بیشتر در معرض توجه قرار گرفتن می باشد ، با توجه به این که طراحی سایت به تنهایی نمی تواند برای ما مشتری آفرین شود ما نیاز به افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جستجو از جمله گوگل را داریم که این اتفاق تنها به کمک سئو سایت قابل انجام است. 

بهینه سازی سایت

برای اینکه یک وب سایت بهینه در موتور های جستجو داشته باشیم نیازمند تولید مطالب هستیم و در واقع مطالب سایت باید بهینه سازی گردد ، مطالب باید پر مغز ، جدید و صرفا برای مخاطبین نوشته شده تا در بهینه سازی سایت ما موثر واقع گردند. 

هزینه سئو سایت

برای اینکه قیمت سئو سایت را برآورد کنید حتما به ارسال اطلاعات سایت خود از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی احتیاج دارید زیرا بهینه سازی سایت مبحث بسیار بسیار بزرگ است که در چند جمله و کلمه نمی توان کلیت موضوع را بیان نمود. 

سئو حرفه ای سایت

از جمله کارهایی که نیاز دارید تا به یک سئو حرفه ای سایت خود برسید کار بر روی الگوریتم های جدید گوگل است زیرا همانطور که میدانید تعداد دفعات تغییرات در الگوریتم های گوگل از تعداد روزهای هفته بیشتر است و طبیعتا غیر قابل اجرا ، اما نگران نباشد گوگل اصولی مهم و اساسی دارد که اگر آنها را آموزش ببینید دیگر لازم نیست که هر روز به دنبال پیگیری اصول جدید باشید و البته این به این معنا نمی باشد که بروزرسانی و اخبار مهم سئو را بررسی نکنید برای سئو حرفه ای سایت همواره باید بروز باشید.

 نقش محتوا در سئو تضمینی،سئو تضمینی چیست،معیارهای سئو تضمینی،پکیج سئو تضمینی،نرخ سئو تضمینی

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)