تبلیغات صفحه اول گوگل 8 مزیت دارد

تبلیغات صفحه اول گوگل برای تمام مشاغل لازم است.کسب و کارهایی که می‌خواهند به مخاطبان بیشتری برسند می‌دانند که رتبه‌بندی بالای نتایج موتور جستجو گوگل حیاتی است . با این حال , رسیدن به نقطه برتر دشوار است , به ویژه زمانی که بازار با رقبا اشباع می‌شود . اینجاست که آگهی‌های گوگل وارد می‌شوند .

گوگل ادز یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است

گوگل ادز یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است که به شرکت‌ها امکان نمایش مطالب بازاریابی تبلیغاتی در رتبه‌بندی جستجوی گوگل را می‌دهد . شما می‌توانید نتیجه جستجو را بگویید یک آگهی است چون برچسب " آگهی " کوچکی روی آن دارد .

با خدمات آگهی‌های گوگل , کسب‌وکار شما می‌تواند کمپینی ایجاد کند که متناسب با اهداف , مکان , جمعیت شناختی ایده‌آل , کلمات کلیدی هدف و بودجه شماست . زمانی که کاربر وارد یکی از کلمات کلیدی هدف شما در گوگل می‌شود , کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی می‌شود و تبلیغ مربوطه را در نتایج جستجو نمایش می‌دهد . برای مثال , اگر کمپین تبلیغاتی شما کلمات کلیدی " بهترین رستوران‌ها در تامپا , فلوریدا " را هدف قرار می‌دهد و کسی در جستجوی این عبارت است , تبلیغ شما در بالای صفحه نتایج جستجو آن‌ها ظاهر خواهد شد .
تبلیغات گوگل میزبان یک مزایده مجازی است تا مشخص شود کدام تبلیغات در بالای موتورهای جستجو ظاهر می‌شوند , که در این زمینه به عنوان فضای آگهی عمل می‌کند . شرکت‌ها می‌توانند براساس سه استراتژی اصلی مناقصه , برای تعیین جایگاه این تبلیغات پیشنهاد دهند :

هزینه هر کلیک ( cpc ) - این استراتژی براساس تعداد کلیک روی آگهی شماست . شرکت‌ها تنها زمانی حقوق می‌دهند که کسی از سایت آن‌ها بازدید کند . پیشنهاد cpc بالاتر شانس ظهور نتایج جستجو را افزایش می‌دهد .
هزینه هر برداشت ( cpm ) - این براساس زمانی است که تبلیغ شما بر روی نتایج موتور جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود . کسب و کارهایی که قابلیت دید برند را بیش از کلیک ارزش می‌دهند اغلب این استراتژی را انتخاب می‌کنند .
هزینه هر اقدام ( cpa ) - این نرخ پرداخت یک کسب‌وکار برای هر اقدام تکمیل‌شده در سایت آن‌ها پس از کلیک روی تبلیغ آن‌ها است که به عنوان تبدیل نیز شناخته می‌شود . این تبدیل می‌تواند چیزی از زدن دکمه " خرید " برای تکمیل یک نظرسنجی آنلاین برای امضای خبرنامه باشد .

چرا شرکت‌ها باید از تبلیغات گوگل استفاده کنند؟

چرا شرکت‌ها باید از تبلیغات گوگل استفاده کنند؟
با اینکه ممکن است تمایلی به سرمایه‌گذاری در تبلیغات آنلاین نداشته باشید , دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید :
۱. گرفتن نتایج سریع‌تر از کمپین ‌های بهینه‌سازی موتور جستجو ( seo ) فرآیند بهبود عملکرد وب سایت و محتوای آن برای استفاده ارگانیک از الگوریتم جستجوی گوگل است . این برنامه شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی , انتشار مطالب به خوبی نوشته شده , تنظیم مطالب مرتبط و اطمینان از اجرای بهینه وب سایت است . با اینکه استراتژی seo برای بهبود رتبه وب سایت و افزایش ترافیک ضروری است , اما زمان می‌برد تا میوه را تحمل کند زیرا شرکت‌های دیگر نیز از طریق روش‌های مشابه برای نقطه اول رقابت می‌کنند .
اگر می‌خواهید به سرعت ترافیک بیشتری به وب سایت خود وارد کنید , از آگهی‌های گوگل استفاده کنید . تبلیغات گوگل نتایج سریع‌تر ارائه می‌دهند چون شما با نتایج جستجوی ارگانیک رقابت نمی‌کنید . وب سایتی که هدف قرار می‌دهید به محض راه‌اندازی کمپین تان در بالای نتایج جستجوی مخاطب قرار خواهد گرفت . این به این معنی نیست که seo بی‌ربط است ; تبلیغات گوگل فقط نتایج سریع‌تر را با دریافت فوری وب سایت شما توسط افراد بیشتری بدست می‌آورند .

۲. دسترسی به تبلیغات گوگل مناسب شما را قادر می‌سازد تا مخاطبین هدف خود را با مکان , کلمات کلیدی , زبان , علایق و چیزهای دیگر سفارشی کنید . شما حتی می‌توانید افرادی را هدف قرار دهید که در حال حاضر علاقه خود را به محصول شما براساس تاریخچه جستجو شان ابراز کرده‌اند یا صفحات خاصی را در وب سایت شما بازدید کرده‌اند . به این ترتیب , سایت شما تنها می‌تواند توسط مشتریان با کیفیت بالا دیده شود و شما در حال هدر دادن دلار تبلیغات بر روی جمعیت اشتباه نیستید .
۳. افزایش شناخت و آگاهی از برند گوگل اولین جایی است که افراد در حال انجام تحقیقات هستند , به دنبال محصول یا سرویس هستند , یا فقط به صورت آنلاین جستجو می‌کنند . به همین دلیل است که حضور در محبوب‌ترین موتور جستجو جهان بسیار مهم است .
با تبلیغ وب سایت خود در آگهی گوگل می‌توانید اطمینان حاصل کنید که برند شما همیشه برای مخاطبان مربوطه قابل‌مشاهده است . زمانی که کاربران همان آگهی را چندین بار می‌بینند , بیشتر احتمال دارد برند شما را بشناسند و به یاد بیاورند . این نوردهی و شناسایی کلید کسب راهنمایی , تبدیل و پرداخت مشتریان است .
۴. وقتی وب سایت شما بازدیدکنندگان گوگل ادز را دریافت می‌کند با مشتریان ارتباط برقرار کنید اما آن‌ها با آن تعامل نمی‌کنند , شرکت شما می‌تواند فرصت‌های تبدیل احتمالی را از دست بدهد .
آگهی‌های گوگل به شما این امکان را می‌دهد که با نشان دادن تبلیغات بنر به آن‌ها در وب سایت‌ها یا برنامه‌های دیگر , آن بازدیدکنندگان را از بین ببرید . برای مثال , شما می‌توانید تبلیغات retargeting برای مشتریانی که در یک سرویس یا صفحه محصول خاص اقامت داشتند ایجاد کنید اما هنوز خرید نکرده اید . این تبلیغات می‌توانند تبلیغات ویدیویی , تبلیغات تصویری و متنی یا تبلیغات پویا باشند که فرد را در اطراف یک وب سایت خاص دنبال می‌کنند. با بیرون راندن بیشتر مبارزات انتخاباتی , شما می‌توانید با رهبری ارتباط داشته باشید حتی زمانی که آن‌ها فعالانه به دنبال شرکت شما نیستند .
۵. پایش و اندازه‌گیری عملکرد کمپین تبلیغاتی آگهی گوگل تجزیه و تحلیل دقیقی را در کمپین ‌های تبلیغاتی شما , از جمله کلیک , برداشت , ترافیک ایجاد شده , تبدیل و بیشتر فراهم می‌کند . گزارش‌های گوگل ادز نیز می‌توانند ردیابی کنند که در کجا راهنمایی می‌شود , چه چیزی کلمات کلیدی تبلیغ را تحریک کرد , و کدام فرمت موفق‌ترین بود . به این ترتیب می‌توانید به راحتی ببینید که کدام کمپین ‌ها بهترین کار را می‌کنند , آن‌ها را برای نتایج بهتر اصلاح می‌کنند , یا فعالیت‌هایی را که نتایج مطلوب تولید نمی‌کنند متوقف کنید .

۶. کنترل بودجه مبارزات انتخاباتی خود بر بودجه کمپین تان , مزیت اصلی تبلیغات گوگل است . برای شروع , شما کلمات کلیدی خاص را هدف قرار می‌دهید و یک استراتژی مناقصه براساس آنچه که برای کسب‌وکار شما مهم است انتخاب می‌کنید ( برای مثال , کلیک , برداشت , یا تبدیلات ) .
سپس می‌توانید بودجه روزانه برای هر کمپین تعیین کنید تا اطمینان حاصل کنید که در حین حداکثر کردن reach , overspend را don . علاوه بر این , اگر هزینه‌ها بیش از حد بالا باشد یا بخواهید محتوای تبلیغ خود را تغییر دهید , می‌توانید در هر زمانی مبارزات خود را متوقف کنید .
۷. تبلیغات گوگل competitors را ردیابی کنید و بهتر عمل کنید , یک سکوی شفاف است که در آن می‌توانید آنچه رقبای شما انجام می‌دهند را ردیابی کنید و اینکه چگونه برای کلمات کلیدی خود پیشنهاد می‌دهند .
این به شما این فرصت را می‌دهد که استراتژی‌های آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرده و مطابق آن شما را تنظیم کنید . برای مثال , اگر رقبا بر روی کلمات کلیدی مشابه شما پیشنهاد می‌دهند , می‌توانید cpc بالاتر را پیشنهاد دهید , تغییرات کلمات کلیدی رقابتی کمتری را امتحان کنید , یک پایه کاربر خاص را هدف قرار دهید یا کیفیت محتوای آگهی را بهبود بخشید . همچنین ممکن است انتخاب کنید که به یک استراتژی مناقصه متفاوت مانند cpm یا cpa switch .
۸. حداکثر کردن بازده در آگهی‌های گوگل سرمایه‌گذاری ( roi ) , roi قابل‌توجهی را برای کسب‌وکار فراهم می‌کند . برای یک نفر, شما می‌توانید مخاطبین هدف خود را تنها به کسانی که به احتمال زیاد به سایت شما مراجعه می‌کنند محدود کنید , که می‌توانند تبدیل را افزایش دهند .
از همه مهم‌تر , تجزیه و تحلیل آگهی‌های گوگل به شما این امکان را می‌دهد که هزینه‌های کمپین را کاهش دهید و مشخص کنید که آیا تبلیغات شما واقعا ً موثر هستند یا خیر . این بینش برای کسب و کارها به دنبال بهبود استراتژی‌های بازاریابی و تصمیم‌گیری آینده ارزشمند است .
اگر می‌خواهید از مزایای کامل آگهی‌های گوگل بهره‌مند شوید , داشتن درک عمیق از سکو بسیار مهم است . گروه راه‌حل‌های دینامیک تنها افراد مناسبی برای این کار هستند . از راه‌اندازی کمپین ‌های شما تا حفظ محدوده عملکرد آن , تیم متخصصان ما اطمینان حاصل خواهند کرد که بیش‌ترین میزان سرمایه‌گذاری در تبلیغات گوگل را دریافت خواهید کرد .


با 10 مزایای تبلیغات صفحه اول گوگل آشنا شویم

مزایای تبلیغات گوگل برای بالا بردن رشد کسب‌وکار در این 10 ردیف آمده است.

ارتقا آگاهی از برند تبلیغات گوگل یکی از بهترین روش‌ها برای کسب و کارها می‌تواند آگاهی از برند را افزایش داده و فروش بیشتری را هدایت کند.
این امر می‌تواند به دلایل زیادی , شفافیت را افزایش دهد , زیرا از آن در سراسر جهان استفاده می‌شود . در واقع گوگل ۴.۳ میلیارد کاربر جهانی دارد !
بهترین قسمت ? گوگل به اندازه کافی انعطاف‌پذیر است تا کسب‌وکار همه صنایع را در خود جای دهد. از آنجا که کاربران تمام جمعیت شناختی و با منافع مختلف از google استفاده می‌کنند , این مکان مناسب برای افزایش درآمد است .
ممکن است از این که بدانید بخش هنر و سرگرمی بالاترین میزان تبلیغ هر صنعتی را در آگهی‌های گوگل تولید می‌کند شگفت‌زده شوید :

همانطور که قبلا ً گفته شد , گوگل انواع مختلفی از تبلیغات برای تبلیغ برند و محصولات / خدمات شما دارد . این امر تضمین می‌کند که شما توجه مخاطبین خود را جلب می‌کنید , مهم نیست که آن‌ها در کجا در سفر مشتریان خود هستند .
با تبلیغات گوگل می‌توانید به دنبال اطلاعات محصول باشید . و با تبلیغات ویدئویی می‌توانید بینندگان را در حال مرور در فیلم‌های یوتیوب استخدام کنید .

 رقبای Outrank از آنجا که تبلیغات گوگل انعطاف‌پذیر است , شما می‌توانید با تلاش‌های فعلی رقیب خود به طرق مختلف هماهنگ و فراتر بروید . و با افزایش آگاهی از برند , کسب و کارها زمان ساده‌تری برای رقابت خواهند داشت .
اجازه دهید آگهی‌های گوگل را به عنوان یک مثال در نظر بگیریم . شما می‌توانید از ابزارهای رقیب یا کلمات کلیدی خاص صنعت جستجو استفاده کنید و آن‌هایی که رقبای شما قبلا ً استفاده کرده‌اند را پیدا کنید . از آنجا می‌توانید همان اصطلاحات موتور جستجو را به استراتژی خود اضافه کرده و دید خود را بهبود بخشید .

این کار برای دیگر محصولات گوگل مانند خرید نیز صادق است. اگر متوجه رقبای بیشتری باشید که به نتایج خرید گوگل ارگانیک تکیه دارند , می‌توانید از محصولات خود حمایت کنید تا در جستجو بیشتر ظاهر شوند . از این راه مشتریان بیشتری محصولات شما را می‌خرند .
گوگل ابزارهای زیادی برای دیدن اینکه کمپین شما چگونه در برابر رقابت ایستادگی می‌کند ارائه می‌دهد . به عنوان مثال , تبلیغ کنندگان می‌توانند برای مقایسه عملکرد تبلیغ خود با بزرگ‌ترین رقبای خود به حراج تبلیغات گوگل بروند .

با استراتژی درست تبلیغات گوگل , تبلیغ کنندگان نه تنها رهبری را افزایش می‌دهند , بلکه آن‌ها را بیشتر از قیف فروش پایین می‌آورند که منجر به فروش بیشتر می‌شود .
آگهی‌های گوگل چطور این کار را می‌کنند ? از تبلیغ کنندگان خواسته خواهد شد تا اهداف تبلیغاتی خاصی را در زمان ایجاد کمپین خود انتخاب کنند :

گوگل بیان می‌کند که افزایش مشتریان و فروش رانندگی یکی از رایج‌ترین اهداف تبلیغاتی است , بنابراین آن‌ها هر چیزی را که تبلیغ کنندگان نیاز دارند برای افزایش تبدیل پیشنهاد می‌کنند .
تبلیغات گوگل یک تاکتیک محبوب تولید سرب است , اما تنها گزینه نیست . گوگل شرکای جستجوی مختلفی دارد که ترافیک وب سایت زیادی را جذب می‌کنند و دید شما را افزایش می‌دهند .
زمانی که کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد می‌کنید , از شما خواسته خواهد شد که اطلاعات مخاطبین مانند جمعیت و علایق را کسب کنید . این کار به شما اطمینان می‌دهد که تبلیغات خود را در وب سایت‌های شریک مناسب پست می‌کنند و در آنجا با مشتریان با کیفیت بالا دیده می‌شوند .

علاوه بر کمپین ‌های پیشرو , فعالیت‌های مولد ترافیک نیز می‌توانند این اهداف را ارضا کنند . وقتی افراد بیشتری بر روی وب سایت شما فرود می‌آیند , اطلاعات شما را مصرف می‌کنند و با برند شما درگیر می‌شوند . از آنجا , آن‌ها می‌توانند اهداف مختلف تولید کننده سرب را انجام دهند , مانند امضای خبرنامه ایمیل .
برای اطمینان از اینکه تبلیغات شما در حال ایجاد رهبری هستند , تبلیغ کنندگان باید از ابزارهای تبلیغاتی گوگل برای اندازه‌گیری موفقیت خود استفاده کنند . برای مثال , گوگل یک ابزار ردیابی تبدیل آزاد ارائه می‌دهد که می‌تواند تعداد تبدیلات تولید شده , هزینه هر تبدیل , نرخ تبدیل کلی و داده‌های خاص مانند کلیدواژه و تبدیل صفحه فرود را ثبت کند.

متوسط کمپین seo برای افزایش عملکرد SERP و افزایش ترافیک وب سایت حداقل سه ماه طول می‌کشد . اما تبلیغات با کیفیت بالا می‌توانند در کم‌تر از ۲۴ ساعت تاثیر و کلیک کنند .

همه کمپین‌های تبلیغاتی نتایج را به سرعت نخواهند دید , بنابراین تبلیغ کنندگان باید کمپینی را ایجاد کنند که تغییر شکل می‌دهد . برای استفاده از تبلیغات گوگل برای فرود آوردن جایگاه برتر بر روی SERPs , تبلیغ کنندگان باید کلمات کلیدی با ترافیک بالا و رقابت پایین را پیشنهاد کنند در حالی که به دنبال یافتن اصطلاحات با cpc پایین هستند .

شما می‌توانید به راحتی استراتژی‌های پرداخت‌شده و ارگانیک را برای بهبود عملکرد بازاریابی خود ترکیب کنید . seo شامل تمام تاکتیک‌هایی است که وب سایت‌ها را در بالای وب سایت‌های ارگانیک رتبه‌بندی می‌کنند و این تلاش‌ها همچنین برای محصولات دیگری مانند آگهی‌های گوگل و یوتیوب نیز اعمال می‌شود.

اما اگر آن‌ها می‌خواهند به سرعت برای یک کلید واژه جدید رتبه‌بندی شوند , می‌توانند آن را با یک استراتژی پرداخت‌شده قبل از بهینه‌سازی آن برای محتوای ارگانیک آزمایش کنند .
در حالی که ایجاد استراتژی تبلیغاتی مناسب منجر به یک roi مناسب می‌شود , seo در دراز مدت ارزان‌تر است . از آنجا که تبلیغات گوگل و seo به هم متصل هستند , تبلیغ کنندگان می‌توانند با سرمایه‌گذاری در تاکتیک‌های پرداخت‌شده و ارگانیک پول پس‌انداز کنند.

آگهی‌های گوگل ابزارهای زیادی ارائه می‌دهند تا تبلیغ کنندگان بتوانند هر جنبه از فعالیت خود را کنترل کنند , مهم نیست که نوع تبلیغاتی که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند .
اول اینکه, کنترل بر روی هدف قرار می‌گیرد . تبلیغ کنندگان می‌توانند به ویژگی " گزارش دهندگان مخاطب " دسترسی داشته باشند و هر بخش جمعیتی یا بخش‌های دیگری را تنظیم کنند که بهتر است با مخاطبان خود هماهنگ باشند .
همچنین کنترل‌های مختلفی برای محصولات تبلیغاتی مختلف گوگل وجود دارد . برای مثال , تبلیغ کنندگان جستجو می‌توانند از تبلیغات گوگل برای انتخاب کلمات کلیدی برای مناقصه , افزایش یا کاهش پیشنهادها در طول زمان استفاده کنند. تبلیغ کنندگان همچنین می‌توانند کلمات کلیدی جدیدی را در هر نقطه‌ای از کمپین خود پیشنهاد دهند .
با کنترل تبلیغ و هدف قرار دادن موضوعات مختلف برای تبلیغات , می‌توانید مطمئن شوید که تبلیغات شما در وب سایت‌هایی هستند که بهترین تبدیلات را ایجاد خواهند کرد .