• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

اهداف تبلیغات برای رشد تجارت را بشناسیم

اهداف تبلیغات برای رشد تجارت عنوان این صفحه از سایت جام ارژنگ مجری تبلیغات است.اهداف تبلیغات را باید دقیقا مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم روش صحیحی پیداکنیم.

tags=اهداف تبلیغات,معرفی اهداف تبلیغات,اهداف تبلیغات کدامند,شناخت اهداف تبلیغات,صفحه اهداف تبلیغات,مقاله اهداف تبلیغات,کلیدواژه اهداف تبلیغات

تبلیغات هدفمند نوعی تبلیغات اینترنتی است که پیام‌های تبلیغاتی را با توجه به ویژگی‌ها , علایق و ترجیحات خاص خود به مشتری تحویل می‌دهد . برندها این اطلاعات را با ردیابی پروفایل مصرف کنندگان و فعالیت در اینترنت دریافت می‌کنند.

اگرچه بحث در مورد اخلاق جمع‌آوری و استفاده از داده‌های شخصی برای اهداف تبلیغاتی وجود دارد , تبلیغات هدفمند کارایی خود را به عنوان یک کانال بازاریابی ثابت کرده‌است . در این مقاله , ما بیشتر در مورد این ابزار یاد می‌گیریم و تاکتیک‌های اصلی و نمونه‌های موفق تبلیغات هدفمند را بررسی می‌کنیم .

اهداف تبلیغات در بازاریابی 

تبلیغ هدفمند , در بازاریابی آنلاین , تبلیغاتی است که به مخاطبان خاصی خدمت می‌کند که می‌تواند یک جمعیت شناختی خاص , یک گروه یا یک فرد باشد . تبلیغات هدفمند تنها به این معنی است که تبلیغات برای ارتباط آن‌ها با محتوای سایت انتخاب می‌شوند , به این فرض که آن‌ها سپس به مخاطبان سایت مرتبط باشند .
تعدادی دیگر از انواع هدف‌گیری وجود دارند . در اینجا چند مثال آورده شده‌است :
تبلیغات زمینه‌ای افراد را بر مبنای رفتار آن‌ها , مانند جستجوهای جستجو که آن‌ها از آن‌ها بازدید می‌کنند , هدف قرار می‌دهد . داده‌های این رفتارها به عنوان شاخص‌هایی برای علایق فرد برای هدایت تصمیمات در مورد تبلیغات مورد توجه قرار می‌گیرند .
هدف‌گذاری رسانه‌های اجتماعی از چند روش برای انتخاب مخاطب برای تبلیغ استفاده می‌کند . برای مثال در فیسبوک , یک شرکت رسانه‌ای جریانی ممکن است تبلیغات خاصی را براساس داده‌های کاربر مانند گروه سنی , جنسیت و علایق هدف قرار دهد یا ممکن است کاربرانی را هدف قرار دهند که صفحات ویژه‌ای دارند . رویکرد دیگر این است که تبلیغات را براساس صفحات و موقعیت‌هایی که دوستانشان دوست دارند , به مردم ارائه کند .
Geotargeting شامل آگهی‌های خدمت به یک بازار خاص براساس موقعیت جغرافیایی خریداران بالقوه است . با توجه به انواع موقعیت‌ها در سراسر دنیا در هر زمان معین , شهر , کشور یا کشور اغلب می‌تواند بازار مناسبی برای محصولات یا خدمات خاص ایجاد کند .
Retargeting که به نام remarketing نیز شناخته می‌شود , شامل هدف قرار دادن افراد دارای آگهی برای محصولات یا خدمات خاص پس از بازدید از وب سایت برای کسب‌وکار است . Retargeting فن‌آوری پشت ads است که از یک سایت به سایت دیگر می‌آیند .
فرایندهای درگیر در خرید و قرار دادن آگهی‌ها از طریق تبلیغات برنامه‌ای خودکار می‌شوند , که این امکان را فراهم می‌کند تا مخاطب را برای تاثیر در زمانی که برای یک صفحه وب لازم است , هدف قرار دهیم .

اهداف تبلیغات را بشناسیم

بیش از نیمی از جمعیت جهانی هر روز از اینترنت استفاده می‌کنند . مردم به دنبال محصولات و خدمات با استفاده از موتورهای جستجو , مرور شبکه‌های اجتماعی , بازدید از فروشگاه‌های آنلاین و غیره هستند . برندها از کانال‌های مختلف بازاریابی برای ایجاد بیشتر این فعالیت‌ها استفاده می‌کنند . تبلیغات هدفمند در مقایسه با سایر روش‌های ارتقای آنلاین یک کسب‌وکار دارای مزایای زیادی است .

  • به مخاطبان درست ضربه بزنید . بیش از ۵۰ درصد از مشتریان احتمالی عدم تطابق برای کسب‌وکار هستند . تبلیغات هدفمند به برندها امکان تعامل با چشم اندازه‌ای را می‌دهد که بیشتر به محصولات خود علاقمند هستند . این امر شانس فروش به یک خریدار خاص را افزایش می‌دهد .
  • شخصی سازی پیشرفته . شخصی سازی برای بازاریابی آنلاین مهم است , و تبلیغات هدفمند به شما اجازه می‌دهد آن را به سطح بعدی ببرید . با دانستن ویژگی‌های مخاطبین , علایق و رفتار آن‌ها می‌توانید مناسب‌ترین محصول یا سرویس را به آن‌ها ارائه کنید .
  • هزینه کم‌تر . در مقایسه با تبلیغات آفلاین سنتی یا استراتژی‌های آنلاین پیچیده , مانند بازاریابی محتوایی , تبلیغات هدفمند ارزان‌تر است . با این حال , با استفاده از این کانال بازاریابی , شما هیچ وقت به بودجه نخواهید رفت ; به محض رسیدن به حد مجاز , یک پلتفرم تبلیغاتی جلوی تبلیغ شما را می‌گیرد .
  • نتایج فوری . بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی آنلاین برای رسیدن به اهداف خود به زمان زیادی نیاز دارند . به عنوان مثال , seo پس از شش ماه یا بیشتر نتایج مطلوب را به همراه دارد . در مقابل , تبلیغات هدفمند راه خوبی برای به دست آوردن مشتریان در اینجا و هم اکنون است .
  • پادشاه بالاتر . نشان دادن پیشنهادهای مرتبط به مخاطبین , نرخ تبدیل بالاتر , فروش بهبود یافته و افزایش درآمد را به دست می‌آورید . در همین حال , هدف‌گیری پیچیده روی سکوهای تبلیغاتی به شما اجازه می‌دهد قیمت یک کلیک را کاهش دهید . در نتیجه , شما بازده بهتری در سرمایه‌گذاری خواهید داشت .
  • تجزیه و تحلیل عمیق . اغلب سکوهای تبلیغاتی عملکرد کمپین شما را در زمان واقعی نشان می‌دهند , تجزیه و تحلیل پیشرفته ارائه می‌دهند و به شما اجازه می‌دهند تغییرات به موقع را برای دستیابی به نتایج بهتر انجام دهید .
  • نامزدی مجدد . بازدید کنندگان وب سایت اولین بار به ندرت به خریداران تبدیل می‌شوند . شما می‌توانید تبلیغات هدفمند را راه‌اندازی کنید تا دوباره این مشتریان بالقوه را دوباره با برند خود دوباره و بارها درگیر کنید . این برنامه به چشم اندازه‌ای کمک می‌کند تا خط لوله را به سمت پایین رفتن از خط لوله انتقال دهند .

تبلیغات و سرگرمی

بیایید بگوییم که شما با دختر پنج ساله خود که کارتون مورد علاقه‌اش را تماشا می‌کند , روی نیمکت نشسته‌اید . ناگهان یک تجارت اسباب‌بازی صفحه نمایش را پر می‌کند . همین الان شروع میکنه به التماس کردن برای اسباب‌بازی . این ممکن است آشنا به نظر برسد , چه شما واقعا ً والد باشید و چه اگر از کودکی خودتان به برخی خاطرات ضربه بزند . اما وقتی به آن می‌رسیم , این سناریو هر روز برای خانواده‌های سراسر جهان اتفاق می‌افتد . تبلیغات تقریبا ً همه نوع رسانه , از تلویزیون گرفته تا اینترنت را در خود جای داده‌است . و از آنجا که کودکان زیر هفت سال مشکل درک تفاوت بین تبلیغات و سرگرمی دارند , شغل شما به عنوان یک والد پیچیده‌تر می‌شود .
شرکت‌های تبلیغاتی مبالغ هنگفتی برای شرکت‌های تحقیقاتی پرداخت می‌کنند که عادت‌های کودکان و خانواده‌های آن‌ها را تحلیل می‌کنند . در نتیجه , این شرکت‌ها اطلاعات داخلی , تعداد زیادی داده دریافت می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا fads جدید خود را به کودکان کوچک‌تر و جوان‌تر عرضه کنند . از آنجا که اندازه خانواده از نظر آماری در طول زمان کاهش‌یافته و درآمد افزایش‌یافته است , والدین تمایل بیشتری به شرکت کردن کودکان خود با اسباب‌بازی , بازی‌ها و دیگر کالاهای مادی دارند و تبلیغ کنندگان این موضوع را می‌دانند .

چرا باید تبلیغات کنیم؟

دنیای امروز واقعا در تبلیغات محاصره و خلاصه شده است و این ادعای بیهوده و گزافی نیست.

تمامی ورزش ها و ورزشکاران و مکان های ورزشی در چنبره تبلیغات هستند و بنوعی درگیر تبلیغات یک محصول و یا یک برند میباشند.

وقتی به معروفترین تنیسورهای جهان نگاه میکنید که در تورنمت شرکت کرده اند اگر بدقت نگاه کنید تمام حرکات آهسته ای که انجام میشود کتانی و راکت تنیس و حتی حوله و لباس آنانرا به رخ بیننده میکشد.

استادیومهای ورزشی با صدها نوع تبلیغات و با جلوه های ویژه و چشم نواز نظر بینندگان را به خود جذب مینمایند.

تبلیغات نمایشی که قبل و بعد از مسابقات بزرگ فوتبال و سایر رشته های ورزشی برای بینندگان پخش میشود.

هنگام مسافرت به تابلوهای نصب شده توجه کنید شاید هزاران تابلوی تبلیغاتی را در مسیر خود خواهید دید.

تمام اینها نشاندهنده این است که انسان امروزی غرق در تبلیغات شده است و این تبلیغات بتدریج نطریات و سلیقه های افراد را بنوعی عجیب تحت تاثیر قرار میدهد.

تبلیغات میتواند ذائقه ها را تغییر دهد بعنوان مثال وقتی یک آب میوه بنوعی خاص برای شما تبلیغ میشود و شما پس از خرید و استفاده کم کم به آن گرایش پیدا کرده و دیگر آب میوه مشابه نمیتواند رضایت شما را جذب نماید.

بسیاری از افراد فقط به یک توع بستنی و یا نوشیدنی وابسته میشودند مثلا میگویند ما فقط پپسی کولا مینوشیم.

بسیاری از افراد کفش و کلاه و لباس خود را فقط از یک برند خاص تهیه میکنند.

این قدرت تبلیغات را نشان میدهد که میتواند ذهنیت انسان را بهم ریخته و دوباره مطابق میل تبلیغات کننده تغییر دهد.

تبلیغات بر روی تصمیم گیری های افراد یک جامعه نیز تاثیر به سزایی دارد مثلا در هنگام انتخابات شما کاندیداهایی را میبینید که لباسی و ظاهری آراسته دارند و بنوعی حرف میزنند که برای شما جذاب بنظر میرسند و روی رای و نظر شما تاثیر میگذارند.

بسیاری از خودروهای معروف جهان از یک هنرپیشه بزرگ سینما و یا یک ورزشگار معروف برای تبلیغات خود استفاده میکنند.

تبلیغات امروزه دارای تاکتیک های پیچیده ای است و صدها دانشگاه بزرگ جهان مشغول تدریس آن هستند.

میلیونها سایت و وبلاگ تبلیغاتی در اینترنت و شبکه های مجازی مشغول به اشتراک گذاری مطالب و محتوای مورد نظر خود هسستند.

باید به تبلیغات به گونه ای دیگر نگاه کرد تا بتوان به اهداف تبلیغات و تبلیغات کننده پی برد.

 

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page