• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

وبلاگ تبلیغات جهت معرفی تمام عناصر تبلیغات

وبلاگ تبلیغات عنوان صفحه معرفی عناصر و ارکان و مزایا و روش های تبلیغات در اینترنت و فضای وب و صفحه اول گوگل است.

برچسب ها:وبلاگ تبلیغات,سایت تبلیغات,مجری تبلیغات,عناصر تبلیغات,مزایای تبلیغات,متخصص تبلیغات,مشاور تبلیغات,جایگاه تبلیغات,راهکار تبلیغات,روش تبلیغات.

وبلاگ تبلیغات

تبلیغات چه جایگاهی در رشد و رونق اقتصادی دارد؟

چگونه باید تبلیغات کنیم؟

عناصر تبلیغات و روش های تبلیغات را در این صفحه از سایت جام ارژنگ مجری تبلیغات مورد بررسی قرار داده ایم.

وبلاگ نویسی یکی از روش های بسیار شناخته شده در صفحه اول گوگل و تمامی موتورهای جستجو برای تبلیغات به شمار میرود.

وبلاگ تبلیغات میتواند شما محتوای جذاب مانند فیلم،ویئو،عکس و مطالب جذاب و خواندنی برای کاربران باشد.

هدف از ایجاد وبلاگ تبلیغات اشتراک گذاری خدمات و محصولات جهت بازدید بیشتر و کسب درآمد است.

وبلاگ نویسی امروزه یکی از مشاغل مهم به شمار میرود و هزاران نفر از این طریق به کسب درآمد مشغول هستند.

وبلاگ تبلیغات در باره اهمیت و مزایای تبلیغات

وبلاگ تبلیغات

با توجه به اینکه تقریبا ً ۴ میلیارد نفر در سراسر جهان به اینترنت متصل شده‌اند , هرگز زمان بهتری برای کسب و کارها وجود نداشته است تا بلاگ نویسی در استراتژی بازاریابی خود را شامل شود.

وبلاگ نویسی نه تنها ترافیک وب سایت را هدایت می‌کند و محصولات و خدمات شما را ارتقا می‌دهد , بلکه به شما کمک می‌کند تا به مشتریان احتمالی خود اعتماد کنید .
در این پست , ما فواید بسیاری از وبلاگ نویسی تبلیغات برای کسب‌وکار را برجسته می‌کنیم و اینکه چگونه می‌توانید با ایجاد محتوای مرتبط شروع کنید که لینک‌های ورودی و ترافیک را به سایت شما هدایت می‌کند .

وبلاگ نویسی تبلیغاتی یک تاکتیک بازاریابی است که از وبلاگ نویسی برای کسب دید آنلاین بیشتر استفاده می‌کند . وبلاگ تجاری یک کانال بازاریابی است ( مانند وب سایت‌های ارتباط جمعی , ایمیل مستقیم , بازاریابی ایمیلی و غیره ) که به پشتیبانی از رشد کسب‌وکار کمک می‌کند .

به عنوان یک بازاریابان , ممکن است مطمئن باشید که می‌دانید یک وبلاگ چیست . با این حال , همانطور که توضیحات زیادی در مورد اینترنت وجود دارد , در اینجا تعریف محبوب Hubspot از اینکه یک وبلاگ چیست :
یک وبلاگ یک وب سایت است که محتوای آن به طور مکرر در مورد یک کلیدواژه خاص یا موضوع محور به روز می‌شود . "
بلاگ ها , مانند بازاریابی دیجیتال , بی‌حرکت نمی‌مانند . آن‌ها باید به طور منظم با محتوای ارزشمند به روز شوند . نوشتن وبلاگ هر چیزی که می‌توانید تصور کنید را پوشش می‌دهد . با این حال , شما تنها باید موضوعاتی را پوشش دهید که مربوط به محصولات یا خدمات ارائه‌شده از طریق وب سایت هستند . در حالی که ممکن است بخواهید در مورد فیلم جدید جیمز باند بنویسید , اما اگر می‌خواهید تبدیل مالی دارایی را تضمین کنید , این وبلاگ مرتبط نخواهد بود - اما شما همیشه می‌توانید یک مرجع موضوعی را تا زمانی که منطقی است در نظر بگیرید .

بازاریابی محتوا ترافیک را به سایت شما جذب می‌کند . وبلاگ های تبلیغاتی که برای یک کلیدواژه خاص یا رتبه موضوعی بالاتر در SERPs بهینه‌سازی شده‌اند , و باعث می‌شوند که یک مهمان روی لینک کلیک کند . از دیدگاه seo , صفحات زیادی در وب سایت شما وجود ندارد . صفحه اصلی , درباره ما , و صفحات سرویس / محصول اغلب به روز نمی‌شوند .
داشتن یک وبلاگ , یک فرصت اولیه برای وب سایت شما برای نشان دادن در موتورهای جستجو است , چون یک صفحه دیگر گوگل می‌تواند شاخص باشد . در سطح پایه , انتشار وبلاگ‌های مکرر نشان‌دهنده الگوریتم گوگل است که وب سایت شما هنوز فعال است . با این حال , مزایای وبلاگ پیشنهادی برای تلاش‌های سئو بسیار قدرتمندتر از آن است .
به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا , از وبلاگ‌ها برای رتبه‌بندی اصطلاحات جستجوی مرتبط , جذب لینک‌های ورودی و راهنمایی کاربر به سمت تبدیل استفاده کنید . در دیجیتال حلقه , ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال هستیم که خدمات بازاریابی ورودی را ارائه می‌دهد . بنابراین , ما در وبلاگ خود درباره ورود و بازاریابی محتوا ( و خیلی بیشتر ! بنابراین , ما برای کلمات کلیدی مرتبط با این دو موضوع رتبه‌بندی می‌کنیم .
نوشتن محتوای خوب نیز بیشتر از رانندگی ترافیک است . یک وبلاگ به روز شده منظم که به شما ارزش می‌دهد شما را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود تعیین می‌کند. این باعث می‌شود که اعتماد بین وب سایت و چشم‌انداز شما افزایش یابد , آگاهی از برند شما را افزایش دهد و باعث شود که آن‌ها هنگام تصمیم‌گیری برای خرید شما را انتخاب کنند .

وبلاگ تبلیغات

وبلاگ نویسی برای کسب‌وکار نیز به شما کمک می‌کند از طریق رسانه‌های اجتماعی کشف شوید . هر بار که یک مقاله جدید ایجاد می‌کنید , در حال ایجاد محتوایی هستید که مردم می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی - تویی‌تر , linkedin , فیس بوک , Pinterest - سهیم باشند - که به شما کمک می‌کند کسب‌وکار خود را در معرض مخاطبان جدیدی قرار دهید که هنوز شما را نمی‌شناسند .
محتوای وبلاگ همچنین به ادامه حضور رسانه‌های اجتماعی شما کمک می‌کند .
بجای اینکه از مدیر رسانه‌های اجتماعی خود بخواهید که همیشه محتوای جدیدی برای رسانه‌های اجتماعی ایجاد کند ( یا آن محتوا را خودتان خلق کنید ) , وبلاگ شما می‌تواند به عنوان مخزن محتوی عمل کند .
شما دسترسی اجتماعی خود را با محتوای وبلاگ و هدایت بازدیدکنندگان وب سایت جدید به وبلاگ خود از طریق کانال‌های اجتماعی تقویت می‌کنید . باید بگویم که یک رابطه هم‌زیستی است .

بهترین وبلاگ‌های تجاری به پرسش‌های مشترک خوانندگان و مشتریان خود پاسخ می‌دهند .
اگر به طور مداوم محتوا یا مقالات ارزشمندی برای مخاطبین هدف خود ایجاد کنید , شما را به عنوان یک رهبر صنعتی یا مرجع در چشم آن‌ها ایجاد خواهد کرد .
آیا می‌توانید تصور کنید که ارسال یک پست وبلاگ آموزشی که برای روشن کردن مسائل برای یک مشتری سردرگم نوشته بودید , تاثیر دارد ? یا چند معامله دیگر که یک فروشنده می‌تواند بسته شود اگر محتوای وبلاگ کشف‌شده توسط فروشنده خود را کشف کند ?
" ایجاد قدرت " یک معیار غرور به عنوان ترافیک و راهنمایی نیست , اما بسیار قدرتمند است . می‌توانید از آن برای اندازه‌گیری فروش استفاده کنید .
چون در پایان روز , بسیاری از پست‌های وبلاگ شما همین هستند .
درباره‌اش فکر کنید :
فرض کنید چشم‌انداز به سوالات روزمره آن‌ها از طریق پست‌های وبلاگ نوشته شده توسط افراد در شرکت شما پاسخ دهد . در این صورت , آن‌ها احتمال بیشتری دارند که به قیف فروش بیایند و به آنچه که باید بگویید اعتماد کنند چون شما در گذشته به آن‌ها کمک کرده‌اید - حتی قبل از اینکه آن‌ها علاقمند به خرید هر چیزی از شما باشند .
چشم‌انداز خواندن پست‌های وبلاگ شما معمولا ً با آگاهی بیشتر از محصولات و خدمات , جایگاه شما در بازار و صنعت وارد قیف فروش می‌شود . این امر باعث می‌شود که یک مکالمه فروش بسیار موثرتر از یک مکالمه بین دو غریبه نسبی باشد .
فروشنده‌ها که با سوالات خاصی مواجه هستند که به توضیح عمیق یا پاسخ مستند نیاز دارند می‌توانند از آرشیو پست‌های وبلاگ بیرون بکشند . این مقالات نه تنها به انتقال سریع‌تر فرآیند فروش کمک می‌کنند , بلکه فروشنده را به عنوان یک منبع مفید برای چشم‌انداز خود قرار می‌دهند - در نتیجه به ایجاد اعتماد کمک می‌کنند .

اولین چیزی که باید یک وبلاگ ایجاد کنید یک ایده است . باید به موضوعی فکر کنید که به مخاطب هدف شما مربوط می‌شود و آن‌ها را با ارزش ارائه خواهد کرد . در این صورت نیاز به یک copywriter برای گرفتن این ایده دارید - این می‌تواند یک عنوان , کلمه کلیدی هدف , و توصیف کوتاه از آنچه که نوشتن - و ایجاد آن باشد. متاسفانه , به احتمال زیاد یک لحظه eureka وجود ندارد که ایده کامل به شما می‌رسد - تحقیق خواهد شد .
لازم است تحقیقات کلمه کلیدی را برای یافتن یک اصطلاح و واژه جستجوی هدف انجام دهید . از آنجا , شما باید رقبا را تحلیل کنید تا ببینید که کاربران محتوا چه چیزی را درگیر می‌کنند . اینها دو راه برای فکر کردن به ایده‌هایی هستند که به بازاریابی داخلی و استراتژی‌های محتوایی شما کمک می‌کنند . با این حال , یک وبلاگ موثر نیاز به ایده‌های زیادی دارد و یک برنامه روشن برای ایجاد و نشر محتوی است , که تخصص زمان و تخصص را برای اجرا نیاز دارد .

وبلاگ تبلیغات

تعریف تبلیغات برای درک تبلیغات

تعریف تبلیغات برای درک اینکه تبلیغات چیست , باید ابتدا بدانیم تبلیغات چیست . تعریف تبلیغات صنعتی است که برای جلب توجه عموم مردم به چیزی , به طور معمول یک محصول یا سرویس استفاده می‌شود .
تعریف تبلیغات ابزار ارتباطی است که در آن یک محصول , برند یا سرویس برای جذب علاقه , تعامل و فروش به تماشاگران ارتقا می‌یابد . تبلیغات ( اغلب کوتاه شده تا تبلیغات یا تبلیغات ) به اشکال زیادی از کپی گرفته تا ویدئوی تعاملی می‌آیند و تبدیل به یک ویژگی مهم بازار برنامه کاربردی شده‌اند .

مشاهده آنلاین می‌تواند یک چالش باشد . فضای دیجیتالی در روز , هم در موتورهای جستجو و هم در رسانه‌های اجتماعی رقابتی‌تر شده‌است . بنابراین , برای جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما , شما باید راهی برای برجسته کردن و ارائه ارزش پیدا کنید . و این بخش بزرگی از چرا وبلاگ نویسی مهم است .
البته , این یک مفهوم جدید نیست ( نه با یک عکس طولانی ) . احتمال آن وجود دارد که شما چندین بار شروع به تولید وبلاگ‌ها کنید . اما اگر هنوز این کار را انجام نداده اید , در یک فرصت بزرگ برای آوردن مشتریان بیشتر و افزایش تبدیل , از دست داده‌اید .

بلاگ ها مقالاتی در یک موضوع هستند و یک تاکتیک بازاریابی بسیار موثر هستند . ایجاد محتوای جدید و با کیفیت بالا برای وب سایت شما ترافیک را هدایت می‌کند , رهبری فکری در صنعت شما ایجاد می‌کند , و به شما منابع ارزشمندی برای اشتراک گذاری در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و خبرنامه‌های ایمیل می‌دهد . بلاگ ها نوعی بازاریابی محتوایی هستند که یک عنصر حیاتی در یک استراتژی بازاریابی ورودی است .
بیشتر کارشناسان اینترنت می‌گویند که اولین وبلاگ در سال ۱۹۹۴ توسط دانشجویی به نام جاستین هال منتشر شد . از آن زمان , وبلاگ نویسی به عنصری قدرتمند برای بازاریابان تبدیل شده‌است که به دنبال دستیابی به نتایج ثابت هستند . در سال ۲۰۲۱ , 82 درصد بازاریابان می‌گویند که فعالانه در بازاریابی محتوا سرمایه‌گذاری می‌کنند , که نشان می‌دهد بازاریابان بیشتر و بیشتر از وبلاگ‌ها برای رسیدن به اهدافشان استفاده می‌کنند . اگر برای راه‌اندازی استراتژی بازاریابی ورودی خود آماده می‌شوید , به یک استراتژی نوشتن وبلاگ جامع برای ارائه نتایج نیاز دارید .

وبلاگ تبلیغات

چرا تبلیغات مهم است؟

چرا تبلیغات مهم هستند ؟
تبلیغات روشی تضمین‌شده برای رسیدن به مخاطب هستند . با ایجاد یک تبلیغ جذاب , و هزینه کافی برای رسیدن به کاربران هدف , تبلیغات می‌توانند تاثیر فوری بر کسب‌وکار داشته باشند . این اثر را می ‌توان در بهبود تجارت و یا افزایش شناسایی برند در میان معیارهای مختلف مشاهده کرد. یک استراتژی تبلیغاتی معمولا ً شامل یک هدف برای اندازه‌گیری این تاثیر است.

جایی که بسیاری از وب سایت‌ها با وبلاگ‌ها اشتباه می‌کنند تنها بر بهینه‌سازی محتوای موتورهای جستجو تمرکز دارند . عجیب به نظر می‌رسد , اما بسیاری از بازاریابان فراموش می‌کنند که یک انسان واقعی در حال خواندن blogs است . به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ورودی , شما باید وبلاگ را بهینه‌سازی کنید تا با هدف کاربر برای ارائه ارزش برای بازدیدکنندگان سایت هماهنگ شوید .
بازاریابی ورودی با جذب مشتریان از طریق محتوا و تجربیات ارزشمند کار می‌کند . به جای رسیدن به بیرون به افرادی که ممکن است به وب سایت شما علاقه‌مند نباشند , به افرادی که به طور ارگانیک شما را پیدا می‌کنند اجازه می‌دهید . برای انجام این کار , محتوای شما باید به نقاط درد مخاطبین هدف شما رسیدگی کند , به سوالات آن‌ها پاسخ دهد و اطلاعاتی را که نیاز دارند به آن‌ها اطلاع دهد .
انجام این کار برند شما را به عنوان مشاور مورد اعتماد خواننده قرار می‌دهد . این باعث می‌شود که آن‌ها وقتی به مرحله سفر خریدار می‌رسند , از شما خرید کنند . سه مرحله برای ورود وجود دارد : جذب , درگیری و لذت . نوشتن وبلاگ به شما کمک می‌کند هر سه وبلاگ را به عنوان وبلاگ‌ها انجام دهید , ترافیک را جذب کنید , کاربران را با بینش‌های ارزشمند درگیر کنید , و از مشتریان موجود نیز پشتیبانی کنید .

وبلاگ تبلیغات

تبلیغات در برنامه کاربردی شبیه چیست

تبلیغات در برنامه کاربردی می‌تواند اشکال مختلفی از جمله متن , بنر , اخطارها یا ads های ویدیویی پیش از پخش را به خود اختصاص دهد . این تبلیغات تصویری معمولا ً حدود ۱۰ تا ۱۵ ثانیه طول می‌کشند ( اگرچه آن‌ها می‌توانند تغییر کنند ) و معمولا ً در آن زمان محصول را نشان می‌دهند . تبلیغات به طور فزاینده تعاملی شده و تعامل بیشتری را برای کاربران در عصر لغزش فراهم می‌کند . یکی از این مثال‌ها استفاده از ارتباط عمیق است , خصوصیتی که به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم کاربران را به صفحه نصب بفرستند . همانطور که CTV به کسب شهرت در فضای تبلیغاتی ادامه می‌دهد , روش‌های تعاملی و تعاملی ایجاد می‌شوند که شامل استفاده از کده‌ای qr برای کاربران مستقیم از تلویزیون به منبع تبلیغ روی موبایل است .

مشتریان وبلاگ‌های جالب را می‌خوانند . در مورد هر چیزی که در هنگام تحقیق درباره یک محصول به صورت آنلاین می‌خوانید فکر کنید , احتمالا ً آن را همانطور که علاقه‌مند بودید می‌خوانید . در حالی که ممکن است این کار لزوما ً یک حرکت هیجان‌انگیز ۵۰۰ کلمه‌ای هیجان‌انگیز نبوده باشد , محتوای اطلاعاتی که شما می‌خواستید یا لازم داشتید را در اختیار دارید .
بر خلاف صفحات محصول یا سرویس , وبلاگ‌ها مستقیما ً چیزی را نمیفروشند . اگر کاربر هنوز علاقه‌ای به خرید نداشته باشد , آن‌ها با محتوای این صفحات درگیر نخواهند شد . با این حال , آن‌ها یک وبلاگ می‌خوانند اگر برای آن‌ها مرتبط و ارزشمند باشد . بسیاری از مردم به صورت آنلاین صبر نمی‌کنند , توجه خود را به سرعت جلب می‌کنند - این یکی از بزرگ‌ترین نکات نوشتن وبلاگ است که باید به یاد داشته باشید .
همچنین یک وبلاگ می‌تواند یک صفحه فرود برای یک مصرف‌کننده باشد که برای اولین بار از سایت شما بازدید می‌کند. اگر شما برای بسیاری از اصطلاحات جستجوی مرتبط رتبه‌بندی کنید , کاربرانی که به دنبال اطلاعات در مورد موضوعات شما هستند , وبلاگ‌های شما را خواهند دید . این به این معنی است که آن‌ها احتمالا ً روی آن کلیک می‌کنند و محتوای آن را می‌خوانند . با این حال , چه چیزی باعث توقف چشم‌انداز از بالا رفتن مستقیم صفحه می‌شود ?
دلیل اینکه بسیاری از افراد با وبلاگ‌ها درگیر می‌شوند پاسخ محتوای آن‌ها است . در طول مرحله تحقیق سفر خریدار , مردم به دنبال حل هر گونه درد و رنجی هستند که دارند . بلاگ ها راهی عالی برای پرداختن به مشکلی هستند که مخاطب هدف شما دارد و خود را به عنوان راه‌حل ایده‌آل قرار می‌دهد . این کار در عین حال به نفع کاربر و کسب‌وکار است .

وبلاگ تبلیغات

هدف تبلیغات بنری

با تبلیغات بنر , هدف نمایش یک تصویر است و منتظر دید کاربران , کلیک و تبدیل گرافیکی کیفیت و درخواست اجباری برای عمل ( cta ) است .

تبلیغات درون بافتی

تبلیغات درون بافتی , تجربه‌ای کاملا ً آشکار را ارائه می‌دهند . این ها می‌توانند برای اجتناب از " نابینایی بنر " مورد استفاده قرار گیرند , زمانی که کاربران به دیدن تبلیغات بنر عادت دارند که دیگر متوجه نمی‌شوند . تبلیغات بینابینی همچنین می‌توانند قابل ارتقا باشند ( به عنوان تبلیغات قابل ارتقا شناخته شود ) , که قبل از اینکه کل صفحه را برداشت کنند, تبلیغات بنر منظم شروع می‌شوند .

وبلاگ تبلیغات

تبلیغات بومی

تبلیغات بومی زمانی است که تبلیغات برای مطابقت با محیطی طراحی می‌شوند که در آن قرار می‌گیرند . به عنوان مثال , زمانی که یک برچسب " حامی مالی " متصل به یک ویدئوی یوتیوب را می‌بینید , این تبلیغات بومی روی آن پلتفرم خاص است .

تبلیغات ویدئویی

همانطور که نام آن‌ها نشان می‌دهد , تبلیغات ویدیویی تبلیغات در فرمت ویدئو هستند . با ماهیت آن‌ها , تبلیغات ویدئویی یک روش تبلیغاتی محبوب هستند , زیرا می‌توانند بسیار جذاب باشند و CTR عالی ارائه دهند ( از طریق نرخ کلیک کنید ) .

وبلاگ تبلیغات

تبلیغات تستی

با دادن دسترسی کاربران به gameplay تعاملی , تبلیغات playable اجازه دهید قبل از خرید امتحان کنید . این امر به کاربران نگاهی محدود به یک برنامه کاربردی می‌دهد , و هایلایت هایی را ارائه می‌دهد که باید کاربران را به نصب هل دهند . از آنجا که کاربران می‌توانند علاقه خود را قبل از خرید برنامه ارزیابی کنند , از تبلیغات playable می‌توان برای کاهش نرخ عزل برنامه استفاده کرد .

خلاصه وبلاگ تبلیغات

روش دیگر که در آن وبلاگ‌ها می‌توانند به ایجاد ارزش ویژه با موتورهای جستجو کمک کنند , محتوای پویا و تازه ارائه می‌دهد . در واقع موتورهای جستجو معمولا ً صفحات را براساس backlinks ( تعدادی از لینک‌ها که به آن صفحه اشاره می‌کنند ) رتبه‌بندی می‌کنند , شیوه‌ای که کلمات کلیدی روی صفحه بهینه می‌شوند و اغلب اوقات به روز می‌شوند . posts های بلاگ همه این جعبه‌ها را تیک بزنید و آن‌ها را به عنوان ابزار ایده‌آل برای ساخت وب سایت خود ( و کسب‌وکار ) بیشتر محبوب کنید . نظرات بلاگ ها همچنین به عنوان به روز رسانی صفحه شمارش می‌شوند , بنابراین وبلاگ‌های قدیمی می‌توانند به پرداخت آن ادامه دهند . حتی اگر فکر می‌کنید که هیچ‌کس وب سایت شما را نخواهد خواند , گوگل خواهد بود.
گوگل چگونه می‌بیند ؟ برای یک , همه چیز در مورد کلمات کلیدی زمینه‌ای , کلمات کلیدی مختلف , واژه‌های کلیدی , و synonyms است که یک موضوع یا مفهوم خاص را توصیف می‌کنند . اگر گیتار می‌فروشید , می‌توانید در مورد گیتار و گیتار الکتریک , رشته‌ها , fretboards , capos , picks , یا انواع مختلف گیتار بنویسید . هر چه بیشتر بنویسید , گوگل وب سایت شما را درک می‌کند که در یک موقعیت خاص یا صنعت تخصص دارد و به تعیین رتبه شما کمک می‌کند .

تولید مکرر پست‌های وبلاگ با کیفیت بالا , مقالات , تحقیقات , و منابع باعث جلب توجه مخاطب می‌شود . و وقتی شما یک استراتژی کلیدی قوی را در محتوای خود بگنجانید , می‌توانید خود را به عنوان رهبر صنعت در نظر موتورهای جستجو قرار دهید . اگر هیچ‌کس دیگری در جایگاه شما بلاگ ها را در حوزه شما ارسال نکند , شما می‌توانید به آگاهی محلی و درگیری حضار کمک چشمگیری کنید .

اول از همه , زمانی را در برنامه خود برای کار در وبلاگ خود کنار بگذارید . شما به طور منظم مطالب را ارسال خواهید کرد , بنابراین بهتر است که وبلاگ نویسی را بخشی از برنامه هفتگی خود قرار دهید . میزان نوشتن , ویرایش , نشر , و تبلیغ که یک پست وبلاگ انجام می‌شود می‌تواند زمان و تجربه زیادی داشته باشد , بنابراین استخدام یک آژانس را در بازاریابی محتوا برای صرفه‌جویی در زمان و آرامش ذهن خود در نظر بگیرید . اگر نه , توجه کنید چه کسی خواهد نوشت , چه کسی ویرایش خواهد کرد , و چه کسی تبلیغ خواهد کرد . اگر همه این افراد یک‌سان هستند , ساعت‌ها و deadlines را برای هر وظیفه تخصیص دهید تا خروجی ثابتی از محتوا تضمین شود .
قبل از نوشتن پست وبلاگ خود , کمی تحقیق آنلاین انجام دهید . تیم شما ممکن است کارشناسان یا سربازان قدیمی کاری باشد که شما انجام می‌دهید , اما این می‌تواند برای بقیه صنعت مفید باشد . ببینید کدام شرکت در فضای شما وبلاگ دارد و ببینید که آن‌ها چقدر موفق هستند . این تحقیق همچنین برای یافتن منابعی مفید است که می‌توانید به بدن پست خود متصل شوید .

شروع به نوشتن مکرر کنید. اگر می‌توانید حداقل هفته‌ای بنویسید . این مکان شروع خوبی برای تنظیم برنامه و انتظارات شما است. همانطور که می‌نویسید , به لحن برند خود فکر کنید و ببینید که چگونه می‌خواهید زمانی که می‌خوانید از آن بیرون بیایید . آیا حرفه‌ای است یا اتفاقی ?
سعی کنید حداقل یک نفر دیگر پست‌های وبلاگ خود را قبل از انتشار آن‌ها مرور کنید . مهم نیست که چقدر با استعداد نویسنده هستید , می‌تواند برای دریافت ورودی از دیگران مفید باشد . این می‌تواند زمان زیادی برای شما صرفه‌جویی کند و در نهایت به افزایش فرکانس پست‌های وبلاگ تان کمک کند .
گرافیک را فراموش نکنید تا وبلاگ خود را تکمیل کنید . عکس‌های سهام قابل‌قبول هستند اگر شما بتوانید مجوز بگیرید و خلاقانه از آن‌ها استفاده کنید .
از نظر ترکیب‌بندی وبلاگ , به یاد داشته باشید که واضح و مختصر باقی بمانید . در نوشتن خود از عبارات بسیار پیچیده استفاده نکنید . شما می‌خواهید آن را برای مشتریان احتمالی خود به اندازه کافی ساده کنید , و می‌توانید بااعتماد به نفس صحبت کنید و تجربه برند خود را نشان دهید . شما همچنین می‌خواهید که پست به راحتی هدایت شود تا خوانندگان بتوانند به سرعت پاسخ سوالات جستجو خود را پیدا کنند .
محتوا را بهینه کنید . یک چیز برای ایجاد یک وبلاگ مرتبط با صنعت شما است , اما این یک چیز دیگر برای گنجاندن کلمات کلیدی درست در مکان‌های مناسب در سراسر پست شما است . دقت کنید که کلمات کلیدی شما در سرتاسر پست مرتبط و به طور ارگانیک ایجاد شود . اطمینان حاصل کنید که headers را به درستی قالب‌بندی کنید .

برچسب ها::: وبلاگ تبلیغات چیست ، نقش وبلاگ تبلیغات چیست ،وبلاگ تبلیغات طراحی کنیم ،وبلاگ تبلیغات در گوگل،مجری وبلاگ تبلیغات

تبلیغات صفحه اول گوگل ،چگونه وبلاگ تبلیغات بنویسیم ،سئو در وبلاگ تبلیغات ،وبلاگ تبلیغات جام ارژنگ،وبلاگ تبلیغات را سئو کنیم

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page