• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

10 راز سئو را بشناسیم

سئو راز و رمزهای فراوانی دارد.در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره راز سئو برای رسیدن به صفحه اول گوگل مطالبی را ارائه کرده ایم.

سئو بی‌پایان وجود دارد که به شما می‌گوید که از کلمات کلیدی و سرفصل و کلمات کلیدی بیشتری استفاده کنید … و خوب این چیزی است که سئو به آن مربوط نیست .
اشتباه است!
سئو بسیار بیشتر است و مطمئنا ً زمانی که شروع به حفاری عمیق در داخل زمین می‌کنید , خواهید فهمید که خیلی بیشتر از سئو است . در حقیقت نکات زیادی وجود دارند که احتمالا ً در مورد آن‌ها شنیده‌اید و ممکن است حتی بعد از تحقیقات کامل روی وب , توجه خود را به خود جلب کنید .
توجه زیادی به این مساله وجود دارد که ممکن است برای رتبه‌بندی‌های شما در این زمینه بحرانی باشد .
بیایید در مورد ۱۰ راز مهم سئو صحبت کنیم که وب سایت شما می‌تواند از آن بهره‌مند شود :
بهینه‌سازی محتوای خود برای سه عامل رتبه برتر گوگل , محتوای آن را برای افرادی که می‌توانند لینک ها را نشان دهند را برای افرادی که می‌توانند نشان دهند , ایجاد کنید .

راز سئو در چیست

بهینه‌سازی موتور جستجو یکی از ارزشمندترین ابزارهای موجود برای بازاریابان ورودی است . یک وب سایت با تنظیم دقیق و بهینه می‌تواند در موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل , بینگ و یاهو رتبه‌بندی مهمی به دست آورد و در نهایت میزان ترافیک و در نهایت فروش بالقوه بیشتری به دست آورد . در حالی که منافع سئو در طول سال‌ها تغییر نکرده است , موتورهای جستجو خود متحمل چندین " نمایشی شده‌اند . این تغییرات الگوریتم ‌های مختلف , هدف رتبه‌بندی بسیار زیاد در جستجوی آلی را کمی دشوارتر اما دور از امکان کرده‌است .
سئو تعدادی از بهترین روش‌ها را مرور کرده‌است , اما چند راز سئو تست شده زمانی وجود دارد که احتمال اقامت شما در " لیست خوب " را به جای پایین بودن , یا بدتر شدن , به شدت افزایش می‌دهد . در زیر چهار راز برای seo آورده شده‌است که به وب سایت شما کمک خواهد کرد تا شهرت درخشانی در چشمان موتورهای جستجو کسب کند , مهم نیست چه تغییراتی ممکن است رخ دهد .

خوانایی راز مهم سئو است

تمام صفحات وب باید به زبان html کدگذاری شوند تا یک مرورگر وب بتواند آن‌ها را به درستی بخواند و تحویل دهد . وقتی خواندن یک صفحه برای یک مرورگر وب آسان باشد , خواندن آن برای موتور جستجو نیز آسان خواهد بود . موتورهای جستجو از برنامه‌های کوچکی به نام " عنکبوت‌ها " استفاده می‌کنند که " سینه‌خیز " وب را به کار می‌برند ( آن را بگیرید ? و صفحات وب را برای موتور جستجو بیاورید تا صفحه را به نمایه آن اضافه کنید . اگر صفحه شما کد html sloppy مانند باز کردن برچسب بدون بستن برچسب , تصاویر بدون متن " alt " , یا نمادهایی دارد که توسط کده‌ای ویژگی خاص نمایش داده نمی‌شوند ( این معمولا ً زمانی اتفاق می‌افتد که افراد متن را از یک کلمه به یک نوشتار چسباندن می‌دهند ) .
دقت کنید که صفحات شما تا حد ممکن با استفاده از برچسب‌های عنوان کامل , متا توصیف , متن " alt " برای تصاویر , کده‌ای ویژگی خاص مناسب , و غیره کدگذاری شوند . علاوه بر این , از صفحات مبتنی بر فلاش دور بمانید , همانطور که در واقع هستند . این ممکن است خسته‌کننده به نظر برسد , اما این چارچوب بنیادی است که شما می‌توانید از آن شروع به تمرکز بر جنبه‌های هیجان‌انگیزتر خلق محتوا کنید . خط پایین این است که مهم نیست محتوای شما چقدر عالی است , اگر موتور جستجو نتواند آن را بخواند , ممکن است تنها کسی باشید که این کار را خواهد کرد .

راز نمایه سازی سئو

سئو از ارزش نمایه‌سازی معنایی پنهان ( LSI ) , یکی از ویژگی‌های موتورهای جستجو که آن‌ها را قادر می‌سازد تا محتوای موضوع صفحه وب را به درستی تشخیص دهند , آگاه است. همانطور که همه ما می‌دانیم , کلمات می‌توانند معانی متعددی داشته باشند , و بدون قرار دادن کلمه در برخی از زمینه‌ها که شامل کلمات و عبارات مرتبط است , تعیین نیت نویسنده دشوار خواهد بود . برای مثال , کلمه " چیپ " به خودی خود می‌تواند به یک چیپ , یک چیپ سیب‌زمینی یا یک چیپ پوکر اشاره کند. روشی که موتور جستجو می‌تواند درک متن کلمه را به دست آورد , ارزیابی کلمات و عباراتی است که itand را احاطه می‌کنند و سپس به معنای کلی محتوا نتیجه‌گیری می‌کنند . از آنجا , موتور جستجو می‌تواند به درستی صفحه را طبقه‌بندی کند تا بتواند کاندید برای وارد کردن نتایج جستجو باشد وقتی که کسی یک کلیدواژه خاص را پرس و جو می‌کند .
هنگام ایجاد محتوا , مطمئن شوید که بیش از حد از یک کلید واژه یا " استفاده نمی‌کنید , چون این می‌تواند به عنوان spammy موتورهای جستجو مطرح شود . در عوض , کلمات و عبارات مرتبط متعددی را برای ارائه یک تم کلی منسجم به صفحه خود در نظر بگیرید . این به طور طبیعی زمانی اتفاق می‌افتد که شما محتوای کیفی ایجاد می‌کنید که بینش قابل‌توجهی در مورد موضوع ارائه می‌دهد .

راز اول سئو

۱. مقدار خود را برای سه فاکتور رتبه‌بندی اول گوگل بهینه کنید که مقدار شما را برای رتبه‌بندی ۳ درجه اول گوگل بهینه کنید . یک مثال - فهرستی از ۲۰۰ عامل رتبه‌بندی وجود دارد که باید به رتبه‌بندی وب سایت شما توجه داشته باشند . و در ادامه این حقیقت وجود دارد که آن‌ها دائما ً الگوریتم‌ها را تغییر می‌دهند و آن‌ها را به روزرسانی می‌کنند در نتیجه پی‌گیری مسیر بسیار دشوار می‌شود .
خوشبختانه برای شما , یک چیز مطمئن است - فهرست دقیق سه عامل رتبه‌بندی مهم گوگل . و اگر آن‌ها را می‌شناسید , می‌دانید که به بیشتر توجه کنید .
خوب , آماده برای شنیدن اسامی سه عامل رتبه‌بندی بالا ? پیوندها , محتوا و Rankbrain .
خوب , این بیشتر یا کم‌تر قابل‌درک است که لینک‌ها و محتوا به چه چیزی اشاره می‌کنند و ما بعدا ً در مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت .
اما همه چیز با Rankbrain واضح نیست . Rankbrain , برای بیان ساده‌تر آن , روش هوش مصنوعی یادگیری ماشینی است که گوگل برای تصمیم‌گیری در مورد صفحات که متناظر با پرس و جو است , استفاده می‌کند .
اما چگونه وب سایت خود را برای Rankbrain بهینه می‌کنید ?
اساسا , این ترفند در زبان محاوره‌ای و توانایی شما برای نوشتن در یک زبان محاوره‌ای است . اگر همه - به طور سنتی - سئو و شروع نوشتن برای ماشینی که می‌نویسید , احتمالا ً توده‌ای از جملات گیج‌کننده و کلماتی است که واقعا ً معنی زیادی ندارند . از طرف دیگر , اگر شما به زبان طبیعی می‌نویسید که خوانندگان شما به راحتی می‌توانند درک کنند , می‌توانید به خوبی محتوای خود را خوب در نظر بگیرید .

راز دوم سئو

۲. ایجاد محتوا برای افرادی که می‌توانند به شما لینک دهند , برای افرادی که می‌توانند به شما لینک بدهند , محتوا ایجاد کنید.
محتوای جذب پیوندها از دیدگاه سئو بسیار مهم است . نه تنها آن لینک‌های ارتباطی که ترافیک مستقیم به وب سایت شما دارند بلکه موتورهای جستجو نیز واقعا ً به لینک‌های شما اهمیت می‌دهند , زیرا محتوای شما را " شایسته پیوندها " می‌کند . "
به همین دلیل شما باید شروع به توسعه و اتخاذ یک استراتژی برای جذب پیوندها کنید .
با این حال , همه پیوندها یک‌سان نیستند . نکته این است که هر وب سایتی که با شما ارتباط دارد نیز بسیار مهم است . حدود ۲۴ درصد از الگوریتم رتبه‌بندی گوگل براساس قابلیت اعتماد منابع لینک شما است . و در نتیجه هر چه شهرت آن‌ها بیشتر باشد , بیشتر به سرزندگی و وزن خود می‌افزاید .
با این حال , زمانی که به ایجاد محتوایی می‌رسیم که واجد شرایط برای به دست آوردن پیوندها باشد , علاوه بر این , از وب سایت‌های معتبر , همه آن آسان نیست . سپس روند توسعه نیز وجود دارد که مستلزم زمان و تلاش است , در حالی که موفقیت نهایی را تضمین نمی‌کند .
خبر خوب در این نومیدی این است که در نهایت همه وب سایت‌ها به منابع و منابع قوی نیاز دارند تا نقاط و محتوای خود را بر پایه آن قرار دهند . که به طور خاص امکان ایجاد محتوای منبع را می‌دهد .

در ابتدا در وب سایت‌هایی برنامه‌ریزی کنید که دوست دارید از آن‌ها لینک بگیرید ( با این حال واقع‌بین بمانید , زیرا اگر وب سایت خود را راه‌اندازی کرده و ۴ خواننده در کل داشته باشید , دستیابی به یک لینک از , همه چیز ممکن نیست ) .
زمانی که فهرست وب سایت‌ها را دارید , مهم است که در مورد موضوعات تحقیق کنید تا لیستی از موضوعاتی که ممکن است به آن‌ها خدمت کنند , ایجاد کنید .
سپس , البته , ایجاد محتوای با کیفیت بالا که وب سایت می‌خواهد به آن متصل شود , مهم است . این ساده نیست . در واقع , این مهم‌ترین بخش است . شما باید در طول تحقیق و تحقیق و مطالعه نمونه‌های گذشته و انتخاب سبک / متن / غیره , مدتی طول می‌کشد و تعدادی از تلاش‌های ناموفق در ایجاد محتوایی که نیاز دارند .
بقیه کمی کمک و درگیری است ; این کار - ممکن است به آن مرتبط شوید .
بهترین بخش این است که زمانی که توسط یک وب سایت با شهرت بالا به شما اشاره می‌شود , احتمال بیشتری وجود دارد که از دیگر سایت‌های معتبر نیز به دست آورید .

راز سوم سئو

گوگل در حال حاضر قصد دارد تا به طور مستقیم به صفحه نتایج جستجو پاسخ کامل بدهد این است که شخصی که درخواست را ارسال نکرد , نیازی به کلیک روی وب سایت و خواندن صفحات اطلاعات ندارد . این دقیقا ً همان چیزی است که snippets در آن هستند.
به طور خلاصه , تکه‌هایی که حاوی تکه‌هایی هستند که در گوگل شکل می‌گیرند , مستقیما ً به صفحه نتایج جستجو پاسخ می‌دهند .
بسیاری از صاحبان وب سایت و متخصصان سئو معتقدند که از آنجا که پاسخ به سوال بلافاصله روی صفحه نمایش داده می‌شود , کاربران آن را در آنجا می‌خوانند و از این رو از کلیک روی وب سایت جلوگیری می‌کنند . این به معنای آن است که snippets برجسته باعث می‌شود که شما ترافیک organic را از دست بدهید .
با این حال , تجربه نشان می‌دهد که دریافت های برجسته , منافع ترافیک وب سایت شما را بسیار بالا می‌برد . شما حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از شما ترافیک دریافت می‌کنید .
البته , فرآیند بهینه‌سازی کردن snippets برجسته , ساده‌ترین آن‌ها نیست . چیزهایی هست که باید در نظر بگیرید , مانند :
اطمینان حاصل کنید که سوالات را با پاسخ‌های پیچیده و یا طولانی انتخاب کنید , زمانی که می‌خواهید آن‌ها را سئو کنید . به منظور اطمینان از اینکه پاسخ شما تنها یک جمله یا دو جمله نیست که به طور کامل در صفحه نتایج جستجو آشکار شود , هیچ معنی برای خواننده نخواهد داشت که بر روی وب سایت شما کلیک کند .
به صفحات با روند رو به رو توجه کنید و موضوعاتی که بیش‌ترین شانس را برای چاپ تکه‌هایی از آن‌ها دارید , بر روی آن‌ها قرار دهید . می‌توانید خودتان را به طور خاص در نظر بگیرید .
برای خواندن بیشتر در مورد بهینه‌سازی محتوای وب سایت خود در گوگل احساس آزادی کنید .

راز چهارم سئو

ایندکس کردن معنایی نهفته یا کلمات کلیدی هستند که به لحاظ معنایی با کلید واژه اصلی شما مرتبط هستند . آن‌هایی که به طور کامل مترادف با کلید اصلی که شما استفاده می‌کنید و همچنین کلمات کلیدی دیگری هستند که به احتمال زیاد با کلید واژه اصلی تان به دلیل اشاره به همان موضوع محدود , به دست می‌آیند .
به این ترتیب , گوگل امروزه توجه بیشتری به کشف کلمات کلیدی lsi دارد تا محاسبه چگالی کلمات کلیدی که استفاده کرده‌اید . این امر ما را به این نتیجه می‌رساند که lsi کلمات کلیدی در رتبه‌بندی وب سایت شما بسیار مهم هستند .

زمانی که از محدودیت‌های خود برای استفاده از کلید واژه اصلی از دید کل کلیدواژه مجاز ( lsi ) فراتر روید , کلمات کلیدی lsi به کمک شما می‌آیند . به جای تکرار کلمات کلیدی اصلی با بدگمانی , می‌توانید از lsi کلمات کلیدی به عنوان جایگزین‌های سالم استفاده کنید .
مرتبط بودن با کلید واژه : lsi کلمات کلیدی بسیار محتمل است که رتبه‌بندی شما را دو بار به عنوان کلید واژه اصلی و به عنوان یک جایگزین افزایش دهد .
گوگل دیگر به تراکم کلمات کلیدی توجهی ندارد زیرا به محتوای کلی محتوای شما توجه دارد . این به معنی lsi است که شما در واقع می‌توانید به گوگل در درک بافت صفحه خود کمک کنید .

راز پنجم سئو

متخصصان سئو میگویند طول عمر یک پست کوچک می‌شود و به همین دلیل است که باید هوشیار باشید و اجازه ندهید که محتوای تان فاسد شود .
هر قطعه از محتوا در همان مراحل زندگی می‌کند : زندگی می‌کند , سینه‌خیز حرکت می‌کند, برای رتبه‌بندی رقابت می‌کند , ترافیک بیشتری را شروع می‌کند , ترافیک را متوقف می‌کند , و به طور موثر در گوگل می‌میرد .
به همین دلیل است که به محض اینکه ترافیکی که یک قطعه از محتوا را به وجود می‌آورد , باید محتوای آن را به روز رسانی کنید تا بتوانید آن را به رقابت رتبه‌بندی دوباره معرفی کنید . در اینجا چطور باید این کار را انجام دهید :
محتویات آن را مرور کنید و ارزیابی کنید که کدام قسمت‌ها دیگر مرتبط نیستند . همچنین به محتوایی که مربوط نیست توجه کنید , اما می‌توان آن را به گونه‌ای انجام داد که ناامیدانه قدیمی باشد . برای مثال , شما می‌توانید یک مثال را مدرن کنید , اگر فرد قدیمی دیگر کار نمی‌کند , اما شما نمی‌توانید دستورالعمل را درباره تعمیر یک قطعه نرم‌افزار که دیگر از آن استفاده نمی‌کنید را مدرنیزه کنید .

راز سئو برای رتبه بندی در گوگل

این راز سئو می‌تواند در واقع رتبه‌بندی گوگل شما را بسازد یا بشکند .
واقعیت این است که میلیون‌ها کلید کلیدی وجود دارد که شما می‌توانید یک صفحه را برای آن رتبه‌بندی کنید اما موفق نخواهید شد که ترافیک را به سایت خود منتقل کنید مگر اینکه کلمات کلیدی " درست " را هدف قرار دهید .
کلمات کلیدی مناسب شامل دو چیز هستند :
شرایطی که سایت شما می‌تواند به طور موثر براساس قدرتش رتبه‌بندی کند .
عباراتی که ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و به یک صفحه تعلق دارند .
برای مثال , اگر شما یک سایت جدید برند بدون هیچ مرجع دارید , پس هرگز نخواهید توانست در ۱۰ نتایج جستجوی برتر در گوگل برای یک کلید واژه محبوب مانند " بیمه اتومبیل " رتبه‌بندی کنید . خیلی رقابتی است .
با این حال , شما می‌توانید برای یک کلید واژه longtail مانند " چقدر بیمه اتومبیل در فلوریدا نیاز دارم ? " " بدون تلاش زیاد . به این دلیل است که رقابت بسیار کمتری برای یک کلید واژه طولانی مثل آن وجود دارد .
کاری که باید انجام دهید , انتخاب کلمات کلیدی است که با سطح اختیارات سایت شما مطابقت دارد . و بسته به سن سایت , تعداد " که بدست‌آورده و کیفیت آن‌ها , شما می‌توانید به دنبال کلمات کلیدی آسان , متوسط یا سخت بروید . من بیشتر در مورد این موضوع در مورد اهمیت تحقیقات کلید واژه صحبت می‌کنم .
حالا برای هر صفحه‌ای که می‌نویسید , باید یک تا سه کلید نزدیک به هدف را انتخاب کنید . و سپس صفحه را فقط براساس آن کلمات کلیدی بنویسید . هیچ وقت از موضوع خارج نشو .
اگر به مثال قبلی در مورد بیمه اتومبیل فلوریدا برگردیم , مجموعه خوبی از کلمات کلیدی برای هدف برای یک صفحه می‌تواند این باشد :
من چقدر بیمه اتومبیل در فلوریدا نیاز دارم که بیمه اتومبیل در فلوریدا چگونه در نرخ بیمه اتومبیل فلوریدا در فلوریدا کار می‌کند اگر به کمک نیاز دارید تا کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید تا روی آن تمرکز کنید , سپس این انتخاب کلید واژه را توسط Backlinko بررسی کنید . همانطور که در آن صفحه خواهید دید , ابزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند کلمات کلیدی مناسب برای هدف را انتخاب کنید ; برخی آزاد هستند و برخی دیگر پرداخت می‌شوند .

راز سئو در عنوان صفحه

اگر چه گوگل بیش از ۲۰۰ عامل رتبه‌بندی دارد , Singlegrain آن‌ها را در اینجا لیست می‌کند , شما می‌توانید بیشتر سوالات بهینه‌سازی روی صفحه خود را با نگاه کردن به صفحاتی که در حال حاضر در مکان‌های برتر گوگل قرار دارند , دریافت کنید .
با نگاه کردن به چند سرنخ , گوگل شما را دقیقا ً به شما نشان خواهد داد . به این دلیل است که این موتور جستجو تمایل دارد انواع خاصی از محتوا را برای هر پرس و جو جستجو کند و شما می‌توانید آنچه را که برای منفعت خودتان کار می‌کند کپی کنید .
برای انجام این روش سری , فقط به دنبال کلمه کلیدی خود در گوگل باشید و سپس روند زیر را دنبال کنید تا ۵ صفحه رتبه‌بندی برتر را در the بررسی کنید .
به عنوان‌های صفحه‌ای که نمایش داده می‌شوند نگاه کنید .
برای هر نتیجه به توضیحات متا نگاه کنید .
باز کردن هر صفحه در یک زبانه جدید مرورگر . پس به آن کلمات در url ها نگاه کنید .
به عنوان‌های صفحه h1 نگاه کنید .
اسکن کردن از طریق محتویات و یادداشت کردن یک یادداشت از موضوعات تحت پوشش در بخش h2 , h3 , و h4 .
تعداد تصاویر مورد استفاده در هر صفحه را بشمارید .
به دنبال هر مقدار اضافه‌ای بگردید که به کاربر مانند جداول , ویدئو , بازیکنان صوتی , چک لیست‌ها و غیره کمک می‌کند .
همانطور که این تحلیل را انجام می‌دهید , شما شروع به تشخیص الگوهایی در صدر صفحات گوگل می‌کنید . شما احتمالا ً چیزهایی مانند همه عناوین صفحه در  شبیه بودن, و یا نشانی‌های اینترنتی با کلمات یا ساختار مشابه , یا موضوعات مشابه را که در بخش h2 , h3 , و h4 پوشیده شده‌اند خواهید دید .
هر جا که شما یک همپوشانی را در پنج صفحه اول می‌بینید , مطمین شوید که عناصر مشابه در صفحه خود را در بر داشته باشید . با انجام این کار, شما به محتوای خود شانس بهتری برای رتبه‌بندی در صفحه اول گوگل خواهید داد چون آن نوع محتوایی که گوگل برای آن کلید واژه هدف را دوست دارد مطابقت دارد .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page