• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

8 دسته بازاریابی دیجیتال را بشناسیم

بازاریابی دیجیتال را می‌توان به 8 دسته اصلی تقسیم کرد که عبارتند از : بهینه‌سازی موتور جستجو , پرداخت به ازای هر کلیک , بازاریابی رسانه‌های اجتماعی , بازاریابی محتوا , بازاریابی ایمیلی , بازاریابی موبایل , تجزیه و تحلیل بازاریابی و بازاریابی وابسته .

در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره 8 دسته اصلی بازاریابی دیجیتال توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

برچسب ها:بازاریابی دیجیتال،بازاریابی دیجیتال وابسته،بازاریابی دیجیتال گوگل،بازاریابی دیجیتال تجزیه،بازاریابی دیجیتال حرفه ای

در دهه اخیر بازاریابی دیجیتال به یک مولفه حیاتی در استراتژی کلی بازاریابی تبدیل شده‌است . این شرکت به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پیام‌ها را برای رسیدن به مخاطب خاص آماده کنند, و این امکان را فراهم می‌سازد که به طور مستقیم به افرادی که به محصول خود علاقه دارند , بازار تبدیل شود .
دو نفر از اعضای تیم دانشگاهی از دانشگاه نیو همپشایر در مورد چگونگی همسویی بازاریابی دیجیتال با تاکتیک‌های سنتی و اطلاعات مشترک درباره انواع بازاریابی دیجیتال در عمل صحبت کردند .

بازاریابی دیجیتال چیست

بازاریابی دیجیتال شامل انواع مختلفی از تاکتیک‌ها و فن‌آوری‌های بازاریابی مورد استفاده برای رسیدن به مشتریان آنلاین است. به عنوان شکلی از بازاریابی آنلاین , به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا هویت برند را ایجاد کنند و صنعت بازاریابی را متحول کرده‌اند .
آقای مارک Hobson , گفت: اگرچه بازاریابی دیجیتال به نظر دنیای جدیدی می‌رسد , در واقع بر پایه بسیاری از اصول آشنا با بازاریابان سنتی است و به هر دو نیاز دارد .
آقای جسیکا راجرز , استادیار ارشد تجارت در SNHU , گفت که این دو رشته برای ارتباط با گروه‌های متمایز مصرف کنندگان کار می‌کنند . او گفت : " … رسانه‌های سنتی راه خوبی برای رسیدن به یک پایگاه مصرف‌کننده گسترده هستند , در حالی که رسانه‌های دیجیتال توانایی دسترسی به مخاطبان بسیار خاص را دارند , " نکته کلیدی این است که بسته به مخاطبان هدف , برخی کانال‌ها موثرتر از دیگران هستند . "

بازاریابی دیجیتال (سئو)

هدف سئو به دست آوردن رتبه بالاتر در نتایج جستجوی گوگل است که در نهایت ترافیک موتور جستجو را به وب سایت کسب‌وکار افزایش می‌دهد . برای رسیدن به این هدف , از کلمات و عبارات تحقیق بازاریابان به دنبال اطلاعات آنلاین و استفاده از آن اصطلاحات در محتوای خودشان استفاده می‌شود . براساس رهبری شرکت نرم‌افزاری سئو مخفف بسیاری از عناصر است, از کلمات روی صفحات وب شما تا راهی که سایت‌های دیگر با شما در وب سایت ارتباط برقرار می‌کنند . به گفته Salary.com , یک متخصص SEO می‌تواند حدود ۷۰,۹۹۹ دلار را بگیرد .
بنابراین , چیزهایی وجود دارند که می‌توانند سئو را بهبود بخشند . مهم است که درک کنیم که یکی از چیزهایی که seo را به چالش می‌کشد این است که پاسخ به این سوال همیشه به موتورهای جستجوگر و بیشتر الگوریتم ‌های آن‌ها بستگی دارد . در نظر داشته باشید که در اینجا چند نکته مهم برای استراتژیست‌ها و بازاریابان در کل برای درک این که seo امروز چطور کار می‌کند , از راهنمای مبتدیان برای seo است :
نمایه‌گذاری محتوا - مهم است که به موتورهای جستجو اجازه دهید تا به وضوح " آنچه که محتوای سایت شما وجود دارد , با انجام کارهایی مانند اضافه کردن متن دگرساز برای تصاویر و رونوشت‌های متن برای محتوای تصویری و صوتی " بخوانند .
ساختار لینک خوب - مهم است که موتورهای جستجو می‌توانند به سادگی تمام محتویات سایت شما را پیدا کنند. چیزهای زیادی وجود دارند که یک متخصص seo می‌تواند به درستی ارتباطات , نشانی‌های اینترنتی و sitemaps را به طور مناسب فرمت کند تا آن‌ها را به crawlers های سایت دسترسی پیدا کند .
کلمات کلیدی و هدف کلیدی کلمه کلیدی - استفاده صحیح از کلمات کلیدی - یعنی عبارت جستجو که می‌خواهید محل شما برای آن یافت شود - در محتوا و headers یکی از بلوک‌های سازنده مهم seo است . دیگر تمرین خوبی برای " مواد " شما با همان اندازه کلمات کلیدی و تغییرات کلید واژه ممکن نیست . نوشتن محتوای با کیفیت بالا که از کلمات کلیدی در سئو استفاده می‌کند و چند بار در محتوای صفحه crawl - قادر به تمرین بهتر در نظر گرفته می‌شود و در نتیجه رتبه صفحات را بهتر خواهد کرد .

بازاریابی دیجیتال(پرداخت کلیکی)

پرداخت به ازای هر کلیک به تبلیغات پرداختی و نتایج موتور جستجو اشاره می‌کند . این یک فرم کوتاه از بازاریابی دیجیتال است , به این معنی که زمانی که دیگر پرداخت نمی‌کنید , آگهی دیگر وجود ندارد . به همین دلیل , PPC راهی برای افزایش ترافیک جستجو به صورت آنلاین است .
پرداخت - هر کلیک می‌تواند به آگهی‌های تبلیغاتی که در بالا و پایین یک صفحه از نتایج جستجو می‌بینید , تبلیغات قبل از ویدیوهای یوتیوب و در تبلیغات در برنامه‌های کاربردی تلفن همراه مراجعه کنید .
PayPerClickBody یکی از چیزهای دیگری است که بابت هر کلیک از seo تفاوت قائل می‌شود . در یک مدل PPC معمولی مانند یک کمپین گوگل ادوردز , شما تنها زمانی پرداخت خواهید کرد که کسی روی وب سایت شما کلیک کند و بر روی وب سایت شما کلیک کند . شما می‌توانید تنها در مورد هر مقدار پول بابت هر کلیک کنید . برخی شرکت‌ها ممکن است نتایج را از سرمایه‌گذاری فقط چند صد دلار ببینند اما تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ ده‌ها هزار دلار در ماه برای پرداخت هزینه می‌کنند .
چقدر هزینه برای اجرای تبلیغ و یا تبلیغ نتایج جستجو بستگی دارد که در درجه اول چقدر رقابت برای کلمات کلیدی شما وجود دارد . واژه‌های کلیدی رقابت بالا ( به عنوان مثال واژه‌های کلیدی که بسیاری از افراد در جستجوی آن هستند و اینکه بسیاری از سایت‌ها تلاش می‌کنند برای آنها پیدا شود ) هزینه بیشتری خواهد داشت و شرایط رقابت کم‌تر خواهد بود .
زمانی که شما یک کمپین پرداخت بابت هر کلیک را راه‌اندازی می‌کنید , می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید نتایج تبلیغ یا تبلیغ شما در سراسر جهان یا فقط در یک منطقه جغرافیایی خاص نشان داده شود . اگر شما در حال بازاریابی یک کسب‌وکار آجر و ملات هستید , این توانایی برای خیاطی کردن با محل به شما کمک می‌کند تا آگهی‌های تبلیغاتی را به کاربرانی که در هیچ جایی نزدیک کسب‌وکار شما زندگی نمی‌کنند تلف نکنید .

بازاریابی دیجیتال(شبکه های اجتماعی)

این شامل هر چیزی است که یک کسب‌وکار از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهد . تنها در مورد همه با رسانه‌های ارتباط جمعی آشنا هستند , اما بازاریاب‌ها باید با رویکردی یکپارچه و راهبردی به جامعه نزدیک شوند . بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فراتر از ایجاد پست‌ها برای کانال‌های اجتماعی و پاسخ به نظرات بسیار فراتر می‌رود .
برای اثربخش بودن , تلاش‌ها باید هماهنگ و هماهنگ باشند تا یک نتیجه‌گیری. برای کمک به حفظ پست‌ها , ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارند که برای خودکارسازی و زمان‌بندی پست‌های رسانه‌ای اجتماعی موجود هستند , اگرچه بازاریاب‌ها باید از اتوماسیون به عنوان ابزار استفاده کنند , نه یک " تنظیم کردن و فراموش کردن آن " . کاربران به سرعت متوجه خواهند شد که هیچ فرد واقعی پشت این پست‌ها وجود ندارد .
بازاریاب‌های رسانه‌های اجتماعی نباید در یک سیلو از دیگر کارکرده‌ای بازاریابی باشند . بازاریاب‌های اجتماعی باید با تیم بازاریابی گسترده‌تر شرکت کار کنند تا پیام خود را در سراسر platforms , آنلاین و خاموش هماهنگ کنند, به طوری که هر بخش از برند داستان یکسانی را تعریف می‌کند .
بخش مهمی از بازاریابی شبکه های اجتماعی تجزیه و تحلیل است . بازاریاب‌های رسانه‌های اجتماعی نیز باید در تحلیل عملکرد پست‌ها و ایجاد استراتژی‌هایی براساس آن داده‌ها , آگاه باشند . مهم است که اندازه‌گیری کنید که تا چه اندازه پست‌های رسانه‌های اجتماعی فعلی شما قبل از اجرای استراتژی جدید خوب عملکرد خوبی دارند .
اینفوگرافیک با متن Salary.com , یک تحلیلگر رسانه‌ای اجتماعی با مدرک bachelor's می‌تواند حدود ۶۹ $ بدست آورد . 834.Stat ista گزارش می‌دهد که ۸۸ درصد از متخصصان صنعت اظهار داشتند که افزایش در مواجهه با شرکت آن‌ها , مزیت اصلی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۰ بوده‌است . پس از آن ۷۹ % شرکت‌ها ادعا کردند که افزایش ترافیک به وب سایت آن‌ها بزرگ‌ترین مزیت است .
همچنین چندین گزینه رایگان برای پخش پیام شما وجود دارد که فراتر از اینستاگرام و توئیتر است . گزینه‌های دیگری نیز عبارتند از : کسب‌وکار من , ebay و Messenger و بازار .
به عبارت دیگر , بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی بسیار پیچیده‌تر از مدیریت پروفایل شخصی فیسبوک یا تویی‌تر است . این امر نیازمند ترکیبی از تفکر خلاقانه و هدف , استراتژی مبتنی بر داده , و شاید برای متخصصانی است که از ترکیب این دو رشته لذت می‌برند . به گفته Salary.com , یک تحلیلگر رسانه‌ای اجتماعی با مدرک bachelor's می‌تواند حدود ۶۹,۸۳۴ دلار درآمد داشته باشد.

 

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page