• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

با 8 مزیت سئو برای تجارت آشنا شویم

اولین مزیت سئو برای تجارت الکترونیک

آگاهی از برند . بیشتر سایت‌های تجارت الکترونیک نیاز به بهینه‌سازی موتور جستجو برای آگاهی از برند کم‌هزینه دارند . یک ظاهر در صفحه اول نتایج جستجو و یا در جعبه پاسخ گوگل می‌تواند اولین باری باشد که یک خریدار به برند شما برخورد کرده و یا می‌تواند باعث شود که او یک‌بار به سایت شما مراجعه کند .
علاوه بر این , برخی از جستجوگران رتبه‌بندی و تایید را مشاهده می‌کنند که احتمال آن‌ها را برای کلیک روی یک نتیجه بالا بهبود می‌بخشد .

مزایای سئو برای تجارت الکترونیک

تجارت سئو

دومین مزیت سئو برای تجارت

پر کردن قیف بازاریابی . قیف بازاریابی سنتی - آگاهی , علاقه , تمایل , عمل - بر جریان ثابتی از خریداران جدید تکیه دارد . seo نقش مهمی در رانندگی ترافیک بالای قیف پایین در مرحله آگاهی ایفا می‌کند.
اما seo در مراحل دیگر نیز نقش دارد . همانطور که خریداران به سفر خود از آگاهی به علاقه ( تحقیق ) به اقدام ( خرید ) ادامه می‌دهند , نیت آشکار شده در انتخاب‌های کلیدی آن‌ها از اطلاعاتی به تبادلی منتقل می‌شود . هدف قرار دادن نیت صحیح در نقاط ایده‌آل در سایت شما بر حرکت خریدار به فاز بعدی تاثیر می‌گذارد و احتمال تبدیل را افزایش می‌دهد .

سومین مزیت سئو برای تجارت

بالا بردن محتویات . تبلیغات برای کلمات کلیدی با نیت تراکنش بالا منطقی است . اما ارزش سایر محتوا - مانند پست‌های وبلاگ , راهنمای خریداران , و چگونگی مقالات - فوری نیست .
seo برای این نوع محتوا مفید است . تلاش‌های بهینه‌سازی محتوای می‌تواند منجر به افزایش قابل‌توجهی در ترافیک با هزینه اندک شود . این کار تنها نیازمند درک آنچه مردم برای ( براساس تحقیقات کلیدی ) جستجو می‌کنند , توانایی بهینه‌سازی محتوا , دسترسی به سیستم مدیریت محتوا و زمان است .

چهارمین مزیت سئو برای تجارت

گسترش مخاطبان remarketing . زمانی که خریداران از طریق جستجوی آلی ( یا دیگر کانال‌ها ) بر روی سایت شما فرود می‌آیند , تیم جستجوی پرداختی می‌تواند کوکی را برای کمپین ‌های remarketing جای دهد . سپس می‌توانید آگهی‌های نمایش را در معرض آن خریداران قرار دهید هنگامی که از سایت خود خارج می‌شوند و به سفره‌ای خود ادامه می‌دهند . هرچه افراد بیشتری به سایت خود بروید , مخاطبین remarketing بزرگ‌تر خواهند بود .

پنجمین مزیت سئو برای تجارت

گرفتن دم بلند . درصد از جستجوهای جستجو جدید هستند - گوگل قبلاً آن‌ها را ندیده است . این عبارت‌های مبهم یک زمانی بخشی از دنباله بلند را تشکیل می‌دهند که شامل سوالاتی است که به طور جداگانه تعداد جستجو را دنبال می‌کنند اما در مجموع تقریبا ً ۴۰ درصد کل را نشان می‌دهند . و عبارات بلند دم تمایل دارند با نرخ بالاتری نسبت به کلمات کلیدی دیگر تبدیل شوند.
سایت‌های تجارت الکترونیک معمولا ً به خوبی برای هدف قرار دادن آن جستجوهای بلند دم ساخته می‌شوند , زیرا آن‌ها به صورت سلسله مراتبی بر روی افزایش سطوح جزئیات ساخته می‌شوند . برای مثال , یک مسیر کلیک مشترک برای یک محل پوشاک ممکن است لباس > لوازم جانبی مردان > پیوندهای آبی > پیوندهای ابریشمی آبی باشد . این صفحات در مسیر کلیک عمیق‌تر هستند و با کلمات کلیدی بلند دنباله ( " پیوندهای ابریشمی آبی مردان " ) مطابقت دارند . اما بسیاری از آن‌ها به طور جداگانه هدف قرار می‌گیرند . seo مقیاس پذیر کلید است .

ششمین مزیت سئو برای تجارت

بهبود تجربه کاربر . یک تجربه کاربر قوی تبدیل به تغییر می‌کند . seo به درک خریداران و در نتیجه بهینه کردن قابلیت استفاده سایت شما کمک می‌کند . که به نوبه خود می‌تواند رتبه‌بندی را بهبود بخشد .
داده‌های کلید واژه دریچه‌ای به خواسته‌های خریداران فراهم می‌کند . آن‌ها چیزی می‌خواهند ; به همین دلیل است که دنبال می‌گردند . سایت‌هایی که این آرزو را پر می‌کنند , به سرعت به فروش می‌رسند . همان داده‌ها به درک اینکه خریداران در مورد خواسته‌های آن‌ها فکر می‌کنند یا صحبت می‌کنند کمک می‌کند . استفاده از کلمات کلیدی در سایت شما می‌تواند تجربه را بهبود بخشد . برای مثال , اگر بیشتر جستجوگران به دنبال " روابط ابریشمی آبی ارزان‌قیمت " باشند , تاکید بر گزینه‌های کم‌هزینه می‌تواند قابلیت استفاده را بهبود بخشد .
همچنین , ارائه یک تجربه کاربر با کیفیت , یک فاکتور رتبه‌بندی مهم به ویژه برای گوگل می‌باشد . اگر جستجوگران به سایت شما در اعداد بزرگ مراجعه کنند اما فورا ً به نتایج جستجو باز می‌گردند , گوگل فرض می‌کند که سایت شما برای پرس و جو مناسب نیست و یا نامطلوب است . و این رفتار می‌تواند به رتبه‌بندی‌ها صدمه بزند .

هفتمین مزیت سئو برای تجارت

کاهش هزینه‌های جستجوی پرداخت‌شده . محتوای بهینه‌سازی شما برای seo باید به نفع تبلیغات گوگل باشد , با این فرض که با عبارات مربوط به جستجوی مواد ارگانیک و پرداخت پرداختی هم‌کاری می‌کنید . امتیاز کیفیت گوگل مربوط بودن تبلیغات به صفحات فرود را اندازه‌گیری می‌کند تا هزینه هر کلیک را تعیین کند.
صفحات فرود بهینه به معنای امتیازات کیفیت بهتر , هزینه‌های پایین کلیک و عملکرد بالاتر در جستجوی آلی هستند .

هشتمین مزیت سئو برای تجارت

ایجاد ارزش ماندگار . seo یک سرمایه‌گذاری در عملکرد بلند مدت است . برخلاف تبلیغات , زمانی که کمپین پایان می‌یابد , ارزش آن متوقف نمی‌شود .
اما seo یک تلاش یک روزه نیست . این یک چرخه بی‌پایان از پروژه‌های بهینه‌سازی است که هر کدام روی محتوا , طراحی , یا تکنولوژی متمرکز هستند که سایت شما را تشکیل می‌دهد . هر پروژه به احتمال زیاد دارای ارزش بلند مدت بوده و عملکرد جستجو ارگانیک را ماه‌ها یا سال‌ها افزایش خواهد داد .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page